Στείλε λεφτά στο ftou.gr
H δολοφονία είναι η ακραία μορφή λογοκρισίας.
Παρασκευή, 26 Απριλίου

Παρεξήγηση με κοπέλα (φίλη)

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #135144 από nonreligius στις 04 Οκτωβρίου 2015, 5:42πμ

nonreligius

Εικονίδιο
μέλος από: 21/6/2015
μηνύματα: 298 αποδεκτές 0
Φίλοι μου σώστε με γιατί έκανα μια χοντρή βλακεία. Είμαι φοιτητής και κάνω παρέα με αρκετούς. Στην πιο στενή παρέα (5-6 άτομα το πολύ) είναι μία κοπέλα την οποία συμπαθώ αρκετά (και αυτή το ίδιο φαντάζομαι) και την ξέρω 2 βδομάδες περίππου.

Σήμερα βγήκαμε μία παρέα σχεδόν 20 άτομα, πήγαμε για φαγητό και μετά σε club. Οι περισσότεροι έφυγαν. Αρχήσαμε να χορεύουμε (εγώ αρκετά έξαλλα) και σε λίγο ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Άρχισε και αυτή να χορεύει και σε κάποια στιγμή πρότεινε σε ένα αγόρι (τον ξέρει 2-3 μέρες) να χορέψουν. Αυτός αρνήθηκε και έτσι πρότεινε σε εμένα. Μετά από 2 λεπτά περίπου έκανα τη ΜΑΛΑΚΙΑ και έσκυψα στον ώμο της, και φάνηκε σαν πέσιμο. Αμέσως μου είπε να πάω πιο πίσω, οι υπόλοιποι γέλασαν και δεν δόθηκε συνέχεια. Η κοπέλα σκοτείνιασε και σε 10 λεπτά την έκανε. Σε μισή ώρα έφυγα και τώρα κάθομαι στο pc :p .

Τα αισθήματά μου εμένα έχουν ως εξής: Άμα ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να κρατήσω μία σχέση δεν θα με χάλαγε. Όμως επειδή είμαι αρκετά επιπόλαιος και δεν νομίζω να κρατήσει πολύ αν κάναμε προτιμώ να μείνουμε φίλοι, καθώς δεν θέλω να την χάσω. Βέβαια τώρα λόγο ενθουσιασμού (;) λέω "θα κρατήσει", όμως φαντάζομαι ότι δεν είναι έτσι.

Οι ερωτήσεις μου:

α) Θέλω να λύσω την παρεξήγηση. Να της στείλω μήνυμα ή να της πω να βρεθούμε από κοντά; (μένουμε μακριά κάπως, οπότε το πρώτο με βολεύει).
β) Θέλω να μάθω αν της αρέσω και να την πείσω ότι ήταν παρεξήγηση. Τί να της πω για να πετύχω και τα 2 ταυτόχρονα;
γ) Πιστεύετε ότι με γουστάρει; Μήπως ένιωσε άβολα για αυτό το λόγο;