Στείλε λεφτά στο ftou.gr

 

~Guest
Login   Εγγραφή   Κατάλογος μελών
Τώρα στο chat
Η ασχήμια είναι ανώτερη από την ομορφιά γιατί κρατά περισσότερο.
Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου
Μήνυμα #120126 από Gray στις 10 Μαΐου 2013, 10:20 πμ

Gray

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/4/2011
μηνύματα: 445
αποδεκτές απ.: 50
Και ναι , οπως καθε χρονο , ηρθε η ωρα για το χειροτερο και πιο ολεθριο πραγμα για την ψυχοσυνθεση των αποφοιτων (και οχι μονο) του λυκειου . Στρεσ Στρεσ Στρεσ . Αυτο ειναι το μονο πραγμα που γνωριζουν τουτα τα παιδια . Σε 7 μερες λοιπον αρχιζει αυτη η μαχη . Και οπως ειναι γνωστον η Ελλαδα ακομα , οντας του πουτσου ! η μαλλον για να το κανουμε πιο ειδικο οι δευτεροβαθμια εκπαιδευση (Καθηγητες)θελει να /παιξει/ με το αγχος των παιδιων ... Ειναι αυτοι παιδαγωγοι ? θελουν να κανουν απεργιες μεσα στις πανελλαδικες ... Θα φαμε που θα φαμε το .... μην πω , ετσι και αλλιως , βλεποντας θεματα που απο πισω κρυβουν "μισος" θα εχουμε και τους μαλακες τωρα να μας τσιγκλανε περαιτερω?

Παντως το θρετ αυτο υπαρχει για τα παιδια που δινουν φετος αλλα και για αυτους που εδωσαν ηδη , σιγουρα υπαρχει και υπηρχε στρες

Τι μας προτεινετε εσεις που "ηδη" δωσατε εξετασεις . καποιες συμβουλες ? ο ΟΕΦΕ υπηρξε αν και βατος , ολεθριος για μενα , Κακα αποτελεσματα κατι που μου χαλαει την ψυχολογια ....και το αγχος του " και αν δεν γραψω? τζαμπα λεφτα , τζαμα ενας χρονος ..." κλπ τριγυριζει στο μυαλο μου . Δεν τα παω καλα στα τεστ γενικως κατι που για μενα δεν ειναι και το πιο ευχαριστο . Πειτε μου την δικη σας εμπειρια επι του θεματος αποτελεσματων πριν και μετα απο εξετασεις , Σε τεστ και λοιπα .


Ευχαριστω ! Καλη επιτυχια σε /ολους/ και ας ελπισουμε σε κατι καλο.

Προφίλ: Gray Άλλα από Gray Σχολιασμός φράσης του Gray

 

Rohala Art Course
Μήνυμα #120127 από Verus στις 10 Μαΐου 2013, 1:13 μμ

Verus

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 30/12/2010
μηνύματα: 505
αποδεκτές απ.: 71
αυτά τα πράγματα πάντα συμβαίνουν. έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι γίνεται εσκεμμένα:
->αρρωστημένα θέματα που έχουν ξεπεράσει προ πολλού το επίπεδο των σχολικών εγχειριδίων, κυρίως στη θετική & τεχνολογική κατεύθυνση.
->το 2009 ή το '10 (δε θυμάμαι ακριβώς) η ΟΛΜΕ πάλι απειλούσε με απεργίες, με αποτέλεσμα να διεξαχθούν οι εξετάσεις στην κανονική ημερομηνία όμως τα αποτελέσματα καθυστέρησαν και βγήκαν στις αρχές αυγούστου.
->πέρυσι 1-2 μέρες πριν την έναρξη των εξετάσεων, και οι υποψήφιοι δεν ήξεραν καλά καλά αν η έκθεση θα βαθμολογική 60-40 (κανονικά δηλαδή) ή 50-50, όπως και φέτος άλλωστε, που οι μεν λένε το ένα και οι δε το άλλο.
->η ασάφεια στο υποερώτημα της φυσικής, που είπαν ότι τα μόρια θα μοιραστούν στα υπόλοιπα ερωτήματα του θέματος, διέλυσε την ψυχολογία των μαθητών γεμίζοντας τους με άγχος.
->και φέτος, η ΟΛΜΕ απειλεί με απεργίες. να τιναχτούν οι εξετάσεις στον αέρα, και κατ'επέκταση το μέλλον όλων όσων δίνουν πανελλαδικές φέτος (μέσα σ'αυτούς κι'εγώ). να περάσουμε μέρες γεμάτες άγχος.

γιατί;
αντί να βοηθήσουν όσο μπορούν τους μαθητές και να πράξουν τα μέγιστα για την επιτυχία, προσπαθούν να μας ρίξουν την ψυχολογία με μαλακίες.

εγώ δεν έχω άγχος για 'μένα, γιατί οι συνθήκες μου επιτρέπουν να φύγω απ'την ελλάδα. τόσοι άλλοι νέοι άνθρωποι όμως γιατί να τυραννιούνται έτσι;

Προφίλ: Verus Άλλα από Verus Σχολιασμός φράσης του Verus

 

Μήνυμα #120182 από Gray στις 11 Μαΐου 2013, 10:21 μμ

Gray

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/4/2011
μηνύματα: 445
αποδεκτές απ.: 50
Συμφωνω απολυτα . Εγω παλι εχω σχεδια για μεταπτυχιακο εξω .

Αλλα για να γινει αυτο πρεπει να γραψουμε καλα στις γαμω-εξετασεις , Αυτο το μαρτυριο..

Προφίλ: Gray Άλλα από Gray Σχολιασμός φράσης του Gray

 

Μαντείο
Μήνυμα #120193 από M1k3y στις 12 Μαΐου 2013, 11:55 πμ

M1k3y

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/12/2010
μηνύματα: 817
αποδεκτές απ.: 66
Έλληνας μαθητής:

-> Συχαίνεται το εκπαιδευτικό σύστημα (στην κατάσταση που βρίσκεται)
-> Κάνει καταλήψεις για ένα καλύτερο σχολείο
-> Ζητάει καλύτερους καθηγητές, που είναι κοντά στα παιδιά και όχι γερόντια που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα (1 πρόσληψη ανά 10 αποχωρήσεις...)
-> Μόλις οι καθηγητές πάνε να κάνουν κάτι για αυτό, την περίοδο που πονάει το υπουργείο, ο έλληνας μαθητής διαμαρτύρεται γιατί ο εαυτούλης του δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καθυστερήσει 5 μερούλες τις διακοπές του. Εξάλλου οι καθηγητές είναι κακοί και παίζουν με το άγχος του. Ε βέβαια, αφού οι καλοί είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται χουντικά διατάγματα περί επιστράτευσης και φροντίζουν έτσι ώστε το παιδί σας μεθαύριο να το διδάσκει ένας 65χρονος μαζί με άλλα 35 άτομα στην αίθουσα. Το πολύ πολύ να βάλουμε και κάνα χρυσαυγίτη έξω από την πόρτα για να μη διαμαρτύρεται ο κόσμος και μας χαλάει την εικόνα της "αποτελεσματικής" διακυβέρνησης.

Αλλά τι μας νοιάζουν εμάς αυτά, εμείς πάμε να γράψουμε, να κάνουμε φοιτητική ζωάρα και τα υπόλοιπα στον πούτσο μας </sarcasm>

Προφίλ: M1k3y Άλλα από M1k3y Σχολιασμός φράσης του M1k3y

 

Μήνυμα #120194 από Gray στις 12 Μαΐου 2013, 1:03 μμ

Gray

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/4/2011
μηνύματα: 445
αποδεκτές απ.: 50
Σε καλω να δεις το θεμα πολυπλευρα . Σιγουρα οι καθηγητες εχουν αδικηθει αλλα δεν νομιζω οτι ειναι αγγελουδια , Ολοι οι ελληνες εχουν αδικηθει σε αυτη τη χωρα τοσο οικονομικα οσο και ψυχολογικα .

Ο ελληνας μαθητης , συχαινεται το εκπαιδευτικο συστημα . Ναι , ο μαθητης του γυμνασιου και του Λυκειου μεχρι την δευτερα , διοτι δεν κανει τιποτα αλλο απο το να μαραζει . Κακως μεν , αλλα ετσι ειναι , ο μαθητης παντα θα βρει δικαιολογιες για να κατακρινει το εκπαιδευτικο συστημα , διοτι εχουμε μαθει να γκρινιαζουμε . Στην 3η λυκειου τα πραγματα αλλαζουν λιγο , διοτι Ερχεται η ωρα να μαθουμε καποια πραγματα παραπανω οσον αφορα το εκπαιδευτικο συστημα , το οποιο κριναμε χωρις λογο τοσα χρονια . Ναι τωρα το κρινω για τα χαλια που εχει , διοτι με βλεπει σαν ενα Κομπιουτερ , που περιμενει απο εμενα να ξερω πραγματα που το βιβλιο και οι καθηγητες του δημοσιου ΔΕΝ μου μαθαινουν ..... η λιστα ειναι μεγαλη .

Για τις καταληψεις ουδεν σχολιον , Ειμαι κατα , παντα ημουν .


Ενας εκπαιδευτικος , ενας ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ , δεν θα εβλεπε ποτε την δουλεια του ομηρικα , Τωρα που τους εχουν αναγκη ολοι να κανουν τετοιο πραγμα σε εμας , Δεν μιλαμε για 5 μερες "διακοπων" μιλαμε για το αγχος με το οποιο μας εχουν φορτωσει ολο τον χρονο , θελουμε να τελειωνουμε , οχι για το καλοκαιρι , αλλα για το βαρος που εχουμε ολο τον χρονο , Με το αγχος τι Θεματα θα βαλουν αυτη τη φορα , με τις απαιτησεις που θα εχουν ! που δεν ανταποκρινοται στην δικη τους αρωγη ...

Οταν βλεπεις οτι στην ελλαδα το μονο "οργανωμενο" πραγμα ειναι οι πανελλαδικες , και προσπαθουν απο αυτο να κερδισουν , τοσο η κυβερνηση εναν νεο νομο , οσο και οι εκπαιδευτικοι τη δικη τους επανασταση , καταλαβαινεις οτι τα θυματα ειμαστε ΕΜΕΙΣ . Διοτι ΕΜΕΙΣ προς το παρον δεν φταιμε . Εμεις ειμαστε καταδικασμενοι να ζησουμε στο αποτελεσμα της προιγουμενης γενιας , που θα συμφωνησεις δεν ειναι καλη , Και τωρα θελουν να μας χαλασουν και την προσπαθεις να "Φτιαξουμε" τα χαλια τους? διοτι αυτο προσπαθουμε να κανουμε , με το να σπουδασουμε , να βγουμε και εμεις εκει εξω να δωσουμε το στιγμα μας , διοτι ΟΧΙ δεν ειμαστε ολοι στιγματισμενοι και Ναζιστες , υπαρχουν καποιοι οι οποιοι θελουν να εξερευνισουν το μελλον τους.


Γραφεις λες και εμεις , εχουμε απειρο αδικο , και οι εκπαιδευτικοι απειρο δικαιο . Ε οχι , δεν ειμαστε ολοι στον πουτσο μας . Υπαρχουν καποιοι μαθητες που παλεβουν για αυτες τις εξετασεις που εχουν ονειρα , Και εχουν ΝΑΙ αγχος και στρες , γιατι αν δεν επιτυχουν , τι θα κανουν σε αυτη τη χωρα ? που ακομα και με πτυχιο δεν σε δεχονται σε δουλειες , φαντασου χωρις .


Δεν καταλαβαινω λοιπον την ενταξη σου στο θεμα , διοτι εχεις καυστικη διαθεση . Δες λοιπον το θεμα πολυπλευρα , διοτι προσωπικα δεν επικροτω τις 2 + ωρες , δεν επικροτω την τωρα-κυβερνηση ,δεν επικροτω τις επιλογες της , τα πραγματα που κανει , αλλα Δεν ανεχομαι να ειμαι ΠΑΛΙ εγω αυτος που θα πληρωσει για τα σφαλματα της προιγουμενης Γενιας , ΠΑΛΙ εγω? μου εχετε καθορισει το μελλον μου ηδη με τις μαλακιες σας , τωρα και την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ μου ? . Πως θελετε να γραψω εγω εχοντας στο νου μου " Και αν του τη δωσει αυτου που βλεπει το γραπτο μου , και νιωθει αδικημενος ? ενας Χ τραβαει και ακολουθω και εγω μαζι του τον πατο . " Αντι λοιπον να κανουν τη ΔΟΥΛΕΙΑ τους , και να μας βοηθησουν ΕΜΑΣ το μελλον , θελουν εμεις να κανουμε τα στραβα ματια και να πουμε "ΜΠΡΑΒΟ ! παιξετε και αλλο με τις προσπαθειες μας ! Θελουμε να γραψουμε με 40 βαθμους ! " . Αυτη ειναι η δουλεια του εκπαιδευτικου , εμας δεν μας σκεφτονται καθολου? δηλαδη μονο εμεις ειμαστε εγωιστες ? εμενα με ρωτησε κανεις ?


Νομιζω λοιπον οτι παραβαλεις δυο διαφορετικα πραγματα .. Τον μαθητη που μεχρι να καταλαβει τι θα πει αγχος στην τριτη λυκειου , και με το μιδαμινο μυαλο που του χαρισε η παιδεια κανει αυτα που λες , και το παιδι της 3ης , που κατανοει πως δουλευει το συστημα ΚΑΤΑ του , και προσπαθει να ανταπεξελθει , και στο τελος του οξυνει το αγχος ακομα πιο πολυ (η κυβερνηση και οι εκπαιδευτικοι). Ας ηταν σωστοι ! που εχω χαλασει τοσα λεφτα για να μαθω πραγματα που ΠΟΤΕ δεν μου εμαθαν εκεινοι . Και ναι τους εδωσα ευκαιρια. Πολλα παιδια δεν ειχαν λεφτα να πανε στο Φροντηστηριο και τα βοηθουσαμε εμεις ... Ναι λοιπον νιωθω ομηρος και της κυβερνησης και των εκπαιδευτικων .


ΑΝ λοιπον νομιζεις , οτι το προβλημα ειναι " ΟΙ ΟΡΜΟΝΕΣ " του μαθητη και οχι τα ΕΡΓΑ των κυριων εκει εξω , σφαλεις . Διοτι ναι , κανουμε μαλακιες οπως λες , αλλα δεν παιξαμε ποτε με το αγχος που εμεις οι ιδιοι δωσαμε σε καποιον . Διοτι το αγχος μας το δημιουργησαν αυτοι ! και τωρα το οξυνουν !


Βεβαια το θεμα ηταν για το αγχος , αλλα κουβεντα να γινεται.

Οποτε , σε καλω , να σκεφτεις και να μου δωσεις την αποψη σου , αφου εξετασεις και την δικη μας πλευρα , διοτι οπως σου ειπα , Δεν επικροτω και σιγουρα συμφωνω μαζι σου , αλλα Δεν μπορεις να δυναμιτιζεις ετσι τις προσπαθειες μας , υπαινιζοντας πως δεν εγινε και τιποτα .


//Gray

Προφίλ: Gray Άλλα από Gray Σχολιασμός φράσης του Gray

 

Μήνυμα #120198 από M1k3y στις 12 Μαΐου 2013, 2:05 μμ

M1k3y

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/12/2010
μηνύματα: 817
αποδεκτές απ.: 66
1. Δεν μπορώ να διαβάζω (πόσο μάλλον να κατανοήσω) ολόκληρα σεντόνια/text blocks με συνειρμική σύνδεση νοημάτων. Αν έχεις επιχειρήματα, συνόψισέ τα ή τουλάχιστον δόμησέ τα.

2. Όχι, δεν θα χαθεί το μέλλον σου, τα όνειρά σου, κλπ. αν γράψεις 5, 15 ή 30 μέρες αργότερα.

3. Όχι, δεν δέχομαι το επιχείρημα του άγχους. Αυτό είναι δικό σου προσωπικό πρόβλημα, που θα πρέπει να το καταπολεμήσεις.

4. Σύμφωνοι, ο εκπαιδευτικός ασκεί λειτούργημα και έχει να κάνει με παιδιά των οποίων η ψυχολογία είναι ευαίσθητη. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι μπορεί να ασκήσει το λειτούργημά του ανεξάρτητα από τις συνθήκες ("να κάνουν τη ΔΟΥΛΕΙΑ τους"). Δηλαδή αν τους έλεγαν, "για δυο-τρεις μήνες θα δουλεύετε χωρίς να πληρώνεστε", τι θα έπρεπε να κάνουν; Να συνεχίσουν να πηγαίνουν στη δουλειά σαν τα πρόβατα για να μην αγχωθείς εσύ;

Προφίλ: M1k3y Άλλα από M1k3y Σχολιασμός φράσης του M1k3y

 

Μήνυμα #120207 από Gray στις 12 Μαΐου 2013, 3:47 μμ

Gray

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/4/2011
μηνύματα: 445
αποδεκτές απ.: 50
νομιζω οτι εχεις μπερδεψει λιγο τι εστι 5-15 μερες . Δεν ειναι απλες μερες . αν μου ελεγαν οτι οι Πανελληνιες θα γινονταν 5-15 μερες αργοτερα , πριν απο 5 μηνες , θα ημουν στα @@ μου . Δεν καταλαβαινεις οτι ειμαι 5 μερες πριν τις πανελληνιες , και δεν ξερω ΚΑΝ ποτε θα γραψω , τι να σκεφτω , πως να κατανομισω τον χρονο μου , και πως να αποβαλω απο το μυαλο μου το τι συμβαινει ? Δεν ειναι οι 5-15 αργοτερα , ειναι οι 5 - 15 μερες ΠΡΙΝ . Αυτο ειναι το αγχος . Δεν σκεφτεσαι ομως και το αλλο . Οταν η επιτροπη θα λαβει υποψην της οτι ειχαμε 5-15 μερες παραπανω να διαβασουμε , θα το χρησιμοποιήσει ως λογο για δυσκολοτερα θεματα ( Δες Επαναληπτικες) εχει ξανα-γινει .

Δεν νομιζω πως καταλαβαινεις το ολο θεμα του αγχους . Αν ειχα μια φυσιολογικη υλη , διαβαζα φυσιολογικα χωρις να χρειαστω επιπλεον βιβλια-γνωσεις εκτος του σχολικου βιβλιου . Αν ο τροπος διαβασματος (Δες θεωρητικη κατευθυνση Ιστορια )ηταν φυσιλογικος ,αν δεν εβαζαν τερατωδη θεματα λες και μας μισουν αντι να θελουν να μας βοηθησουν . Αν λειτουργουσαν σωστα και μας βοηθουσαν , Τοτε δεν θα ειχα το ιδιο αγχος . Βλεπεις οτι το αγχος μου το εχουν οξυνει οι ιδιοι . και αυτη τη στιγμη μου το οξυνουν ακομα παραπανω . Δεν νομιζω λοιπον οτι ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ δικο μου θεμα . Εχουν βαλει το χερακι τους .

Και στο κατω κατω γιατι τωρα? Τωρα που εμεις γραφουμε πανελληνιες , που ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα πραγματα στη ζωη μας (Οχι κατα τη γνωμη μου , αλλα η Ελλαδα αυτο προιποθετει )Δεν ειναι αυτο εκμεταλευση της ψυχολογικης καταστασης μας? δεν ειναι αυτο ομηρια? Γιατι τωρα και για τους δυο ( Κυβερνηση με τα μετρα) ΚΑΙ (Εκπαιδευτικους με απεργια) . Θα μπορουσαν να το κανουν την επομενη χρονια , οταν ανοιγαν τα σχολεια . Αυτο ειναι το ΟΛΟ θεμα , αν λεγεσαι Παιδαγωγος , πρεπει να σκεφτεσαι και τα παιδια , και ΔΕΝ το κανεις αυτο , οχι δεν το κανεις . Δεν ειναι το ιδιο . Γιατι να μας χρησιμοποιησουν ως προσχημα ...


Εγω δεν ειπα ποτε οτι αυτο που κανουν ειναι κατι το παραλογο , αλλα να μην το κανουν σε ΒΑΡΟΣ αλλων . Ειναι αυτο τοσο μη-κατανοητο ? Δεν ειναι αυτο αδικο για εμας ? Που φταιξαμε εμεις . Γιατι το απλουστευεις τοσο πολυ " 5-15 μερες ειναι " . Για εσενα , Για εμας ?.Και για εμας , οκ 2 ωρες ειναι ... Κιομως , εγω δεν το λεω , τους καταλαβαινω , αλλα αυτοι οπως φαινεται ΚΑΘΟΛΟΥ δεν με καταλαβαινουν , αλλιως θα εκαναν οτι εκαναν μετα τις πανελληνιες . Αυτο ειναι εκμεταλευση προς το προσωπο μου , και δεν το ανεχομαι . Και θα μου πεις , και αυτους τους εκμεταλευονται , και ειναι αδικο και για αυτους , και ουτε αυτοι φταινε . NAI συμφωνω αλλα αν αυτοι δεν φταινε 1 φορα , εγω δεν φταιω 10 . Διοτι εγω τωρα φτιαχνω το δρομο μου , τον δικο τους δρομο τον εχουν "γκρεμισει" προ πολλου .



Ελπιζω τωρα να εγινα Κατανοητος .

//Gray.

Προφίλ: Gray Άλλα από Gray Σχολιασμός φράσης του Gray

 

Μήνυμα #120209 από M1k3y στις 12 Μαΐου 2013, 4:37 μμ

M1k3y

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/12/2010
μηνύματα: 817
αποδεκτές απ.: 66
Έγραψε:(Gray@12 Μαΐου 2013)
Δεν σκεφτεσαι ομως και το αλλο . Οταν η επιτροπη θα λαβει υποψην της οτι ειχαμε 5-15 μερες παραπανω να διαβασουμε , θα το χρησιμοποιήσει ως λογο για δυσκολοτερα θεματα ( Δες Επαναληπτικες) εχει ξανα-γινει

Δεν έχεις καταλάβει πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Η δυσκολία των θεμάτων ΔΕΝ παίζει ρόλο για το αν θα μπεις στη σχολή που θες. Ο λόγος είναι ότι κάθε σχολή έχει συγκεκριμένο αριθμό εισακτέων, ο οποίος έχει καθοριστεί ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. Η Ιατρική Αθήνας, είτε βάλουν θέματα επιπέδου Einstein, είτε θέματα του Νηπιαγωγείου, πάλι 100 άτομα θα πάρει (παράδειγμα). Απλά στην πρώτη περίπτωση η βάση (=ο βαθμός του 100ού εισακτέου) θα πάει στα 10.000 μόρια, ενώ στη δεύτερη στα 19.990 μόρια.

Αν είσαι καλός μάλιστα, θα έπρεπε να εύχεσαι να βάλουν δύσκολα θέματα, ώστε να υπάρχει καλύτερη διαβάθμιση στη βαθμολογία και να μην αδικηθείς.

Έγραψε:(Gray@12 Μαΐου 2013)
Δεν νομιζω πως καταλαβαινεις το ολο θεμα του αγχους . Αν ειχα μια φυσιολογικη υλη , διαβαζα φυσιολογικα χωρις να χρειαστω επιπλεον βιβλια-γνωσεις εκτος του σχολικου βιβλιου . Αν ο τροπος διαβασματος (Δες θεωρητικη κατευθυνση Ιστορια )ηταν φυσιλογικος ,αν δεν εβαζαν τερατωδη θεματα λες και μας μισουν αντι να θελουν να μας βοηθησουν

Σε θεωρητικό επίπεδο, είναι λάθος να λες ότι ένας μαθητής δε θα πρέπει να αποκτά γνώσεις εκτός του σχολικού βιβλίου. Ένας σωστός μαθητής ψάχνεται συνεχώς από resources στο Ίντερνετ, συλλογές ασκήσεων, κλπ. και δε μένει σε ό,τι του "σερβίρει" στο πιάτο το σχολικό βιβλίο, ο καθηγητής και το φροντιστήριό του.

Το θέμα είναι ότι με το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα συμβαίνει κάτι εντελώς παράλογο: Από τη μία ΑΠΑΙΤΕΙ να ξέρεις άριστα αυτά που λέει το σχολικό βιβλίο (ειδικά στη Θεωρητική), από την άλλη προσπαθεί στις εξετάσεις να τα "εξελίξει" σε πολύ εξειδικευμένη και ανούσια ασκησιολογία, η οποία έχει τυποποιηθεί πλέον εντελώς στα φροντιστηριακά βοηθήματα. Αυτή η πρακτική, περιορίζει ακόμα περισσότερο το "κλειστό" πνεύμα της ύλης, επιφέροντας εντελώς αντίθετα αποτελέσματα από τον αρχικό στόχο της, που είναι να δοθεί στους μαθητές έναυσμα για διεύρυνση των γνώσεών τους.

Αντιπαράβαλε με το πώς γίνεται η εξέταση για απόκτηση απολυτηρίου σε πολλές χώρες του εξωτερικού: 100 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, άλλες θεωρητικές, άλλες με τη μορφή μικροασκήσεων, άλλες έξυπνες και άλλες γενικού ενδιαφέροντος.

Συμπέρασμα: Δεν φταίει για την κατάντια του σχολείου η επιτροπή θεμάτων επειδή βάζει δύσκολα και εκτός πνεύματος σχολικού βιβλίου θέματα, ούτε θέλε να σε τιμωρήσει, ούτε και να σε βασανίσει. Ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα από τις ρίζες του πάσχει, κατά κύριο λόγο εξαιτίας του στυγνού ανταγωνισμού στον οποίο υποβάλλει τους μαθητές. Αυτός είναι και ο λόγος που εσύ πρέπει όλη τη χρονιά να ξεσκίζεσαι και να αγχώνεσαι και να πληρώνεις φροντιστήρια, δεν είναι ούτε τα δύσκολα θέματα της επιτροπής, ούτε οι καθηγητές που διεκδικούν τα δικαιώματά τους.

Έγραψε:(Gray@12 Μαΐου 2013)
Και στο κατω κατω γιατι τωρα?

Γιατί τώρα ψηφίστηκε ο νόμος. Σκέψου από ποιον ψηφίστηκε και γιατί ψηφίστηκε δυο βδομάδες πριν τις εξετάσεις, και μετά συμπέρανε ποιος εκμεταλλεύεται την ψυχολογική μας κατάσταση.

Γαμώτο, τώρα μ' έκανες και έγραψα κι εγώ σεντόνι. Πάω να διαβάσω καμιά γαμημένη μετάλλαξη γιατί με βλέπω να πατώνω Βιολογία ΚΑΤ.

Προφίλ: M1k3y Άλλα από M1k3y Σχολιασμός φράσης του M1k3y

 

Μήνυμα #120210 από M1k3y στις 12 Μαΐου 2013, 4:48 μμ

M1k3y

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/12/2010
μηνύματα: 817
αποδεκτές απ.: 66
Έγραψε:(Gray@12 Μαΐου 2013)
Εγω δεν ειπα ποτε οτι αυτο που κανουν ειναι κατι το παραλογο , αλλα να μην το κανουν σε ΒΑΡΟΣ αλλων. Ειναι αυτο τοσο μη-κατανοητο ?

Δεν υπάρχει πάλη χωρίς θύματα. Αυτή είναι η επιχειρηματολογία των "οι απεργοί του μετρό/ταξί/καράβια/βυτιοφόρα κρατούν όμηρο ολόκληρη την κοινωνία". Αν η κοινωνία ήταν σωστή θα στεκόταν δίπλα τους, όχι απέναντί τους.

Έγραψε:(Gray@12 Μαΐου 2013)
Δεν ειναι αυτο αδικο για εμας ? Που φταιξαμε εμεις?

Ναι, είναι άδικο το να μας κρατάνε με την αγωνία για το πότε θα γράψουμε, αλλά η αδικία που συντελείται εδώ και καιρό με τις πολιτικές "εμείς κόβουμε μισθούς, αυξάνουμε ώρες εργασίας, πετάμε κόσμο στην ανεργία και κόφτε τα κεφάλια σας" είναι πολύ μεγαλύτερη και πρέπει να σταματήσει.

Προφίλ: M1k3y Άλλα από M1k3y Σχολιασμός φράσης του M1k3y

 

Μήνυμα #120211 από Gray στις 12 Μαΐου 2013, 6:18 μμ

Gray

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 29/4/2011
μηνύματα: 445
αποδεκτές απ.: 50
Ξερω πολυ καλα πως λειτουργει η ενταξη στα πανεπιστημια . Νομιζω πως εχεις καταλαβει οτι μιλαω ψυχολογικα . Κατανοω και σιγουρα εχεις δικιο σε αυτα που λες . Οπως τα λες ειναι . Εχεις ομως ξεχασει πως λειτουργει η ψυχολογια του μαθητη οταν δει καποια θεματα μεγαλης δυσκολιας ( Και δεν το αναπτυσσω , διοτι νομιζω καταλαβαινεις που το παω και τι εννοω . ) Φυσικα ειναι θεμα του ανθρωπου και το πως θα ανταπεξελθει με το στρες του . Αλλα κατα τα'λλα ναι εχεις δικιο , παω πασσο .


ΔΕΝ ΕΙΠΑ πως το να εχεις καποιες εξωτερικες πυγες ειναι κατι το κακο , ισα ισα που θεωρητικη κατευθυνση ειμαι , ξερω πολυ καλα τι παει να πει αυτο , Διοτι τα μισα μου μαθηματα εχουν "Αδιδακτο" περιεχομενο . Αυτο που εννοουσα ηταν αυτο ακριβως που ειπες μετα .

"Γιατί τώρα ψηφίστηκε ο νόμος. Σκέψου από ποιον ψηφίστηκε και γιατί ψηφίστηκε δυο βδομάδες πριν τις εξετάσεις, και μετά συμπέρανε ποιος εκμεταλλεύεται την ψυχολογική μας κατάσταση."

Το εχω σκεφτει πριν ακομα πει το οτιδηποτε η ΟΛΜΕ . αν προσεξεις σχεδον σε ολα μου τα ποστ γραφω για την κυβερνηση ΚΑΙ τους εκπαιδευτικους .


Δεν διαφωνω καθολου με αυτα που λες , Αυτο που προσπαθω να πω ειναι πως γινεται με τον λαθος τροπο ολη αυτη η προσπαθεια . Αλλα θα μου πεις , Ελλαδα ειμαστε , δεν υπαρχει ορθολογισμος . Νομιζω πως για να αποφευχθει αυτη η νοοτροπια και αυτα που συμβαινουν χρειαζονται αλλα μετρα πιο αποτελεσματικα , διοτι αυτο που αποφασισαν να κανουν , οχι μονο δεν θα ειναι αποτελεσματικο , οχι μονο δεν θα βοηθησει (Διοτι η κυβερνηση δεν αλλαζει τοσο ευκολα μυαλα ) , αλλα μπορει να ειναι και καταστρεπτικο για καποιους (μαθητες) . Ειναι του τυπου " πεφτω , τραβω και εσενα μαζι μου αντι να σε βοηθησω τουλαχιστον να μην πεσεις εσυ " . Ας προσπαθησουμε ολοι μαζι να κανουμε κατι , χωρις να υπαρχει το "θυμα" . Και αν πρεπει να υπαρξει , σιγουρα δεν θα πρεπει να ειναι το "μελλον" της χωρας αυτης .

Σιγουρα οπως λες και εσυ "αν η κοινωνια ηταν σωστη " Ξεχνας ομως , πως και εμεις , οι μαθητες ειμαστε ΗΔΗ θυματα αυτης της κοινωνιας ..Ναι σιγουρα πρεπει να σταματησει ολο αυτο , απλα χωρις εκμεταλευση καποιων νεων που δεν εχουν ακομα φταιξει "σε πολλα" . Δεν ειναι επιχειρημα (μιας και εχεις μπει αποτι καταλαβα στο πνευμα της Εκθεσης) το οτι σε ολες τις μαχες υπαρχουν θυματα .

θα μπορουσα ωρες και ωρες να μιλαω για τετοιου ειδους συζητηση , ειναι εξαλου του αρεσκειν μου ως ενας θεωρητικος .. Αλλα εχω και εγω κατι παρεμφερες να διαβασω . Δηλαδη τα παντα χαχα...


Παντως , Συμφωνουμε να διαφονουμε . Φυσικα και σεβομαι την αποψη σου , αλλα αντιπαραθετεις τα αδυναμα σημεια απο αυτα που λεω , και δεν ξερω αν συμφωνεις στα υπολοιπα . Διοτι νιωθω πως δεν εχεις καταλαβει την θεση μου και παρεξηγεις το τι γραφω , υπογραμμιζοντας τις αδυναμιες μου που συμφωνω υπηρχαν . Εχω καταλαβει τις θεσεις σου , σε καμια περιπτωση δεν θελω να παιξω καποιο παιχνιδι του τυπου " Ποιανου γνωμη κερδιζει " αυτο που αποζητω , ειναι συζητηση.


Εχω διαβασει σχεδον "ολα" τα ποστ σου (γενικα στο φορουμ), και σε ολα οι αποψεις σου συναδουν με τις δικες μου . Προσπαθω λοιπον να μπω στον τροπο σκεψης σου (σε αυτο το θρετ) ...




Σορρυ για την πολυλογια , ειναι στο αιμα του καθε Θεωρητικου :(
Τελος να πω πως , σε καμια περιπτωση δεν ταυτιζομαι με τον "ελληνα" μαθητη που προανεφερες . Το διευκρινιζω διοτι δεν θελω να με αντιμετωπισεις σαν καποιον του ειδους τους . Εχω συνειδηση και κριτικη σκεψη , γιαυτο και προσπαθω να σε καταλαβω .

Προφίλ: Gray Άλλα από Gray Σχολιασμός φράσης του Gray

 

ΔΕ μπορείς να εκδόσεις απάντηση.
Ο guest δε μπορεί να εκδίδει μηνύματα σ' αυτό το forum.




 

Based on Web Wiz Forums, ©2002-2014 Web Wiz Guide :: Extended & attached to Strange Forces® by Aris Agrippas