Ubuntu Linux - Εξάπτει τις γκόμενες

 

Μην πτύετε καταγής
~Guest
Login   Εγγραφή   Κατάλογος μελών
Τώρα στο chat
Ποτέ μην τα βάζεις με ένα γουρούνι. Και οι δυο θα βρωμίσετε αλλά το γουρούνι θα το ευχαριστηθεί.
Κυριακή, 31 Αυγούστου
Μήνυμα #82131 από ελενουΖ στις 17 Ιουλίου 2011, 1:55 πμ

ελενουΖ

 

 

μέλος από 17/7/2011
μηνύματα: 1
αποδεκτές απ.: 0
ειμαι η ελενη 14 χρονων εχω υψος 1,68 και ειμαι 50 κιλα. Προσπα9ω να βαλω 10 κιλα ή τουλαχιστον 5 αλλα αλλα δν τα καταφερνω, ισως φταιει ο καλος μεταβολισμος που εχω. Ομως παρολα αυτα εγω ακομα επιμενω και θελω να βαλω 10 κιλα.

Προφίλ: ελενουΖ Άλλα από ελενουΖ Σχολιασμός φράσης του ελενουΖ

 

Rohala Art Course
Μήνυμα #82143 από AggelosTuDromu στις 17 Ιουλίου 2011, 12:33 μμ

AggelosTuDromu

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 9/7/2010
μηνύματα: 626
αποδεκτές απ.: 24
τρωγε τιγανιτες πατατες με μεγιονεζα και τυρι μεσιμερη και βραδυ

Προφίλ: AggelosTuDromu Άλλα από AggelosTuDromu Σχολιασμός φράσης του AggelosTuDromu

 

Μήνυμα #82145 από panosx στις 17 Ιουλίου 2011, 12:36 μμ

panosx

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 1/9/2010
μηνύματα: 727
αποδεκτές απ.: 23
φαε παραπανο μεριδες μεσημεριανου 2α πιατια σνακ το απογευμα κι τελος αρκετο φαι το βραδυ πριν πεσεις για υπνο

Προφίλ: panosx Άλλα από panosx Σχολιασμός φράσης του panosx

 

Μαντείο
Μήνυμα #82153 από sophie19 στις 17 Ιουλίου 2011, 4:07 μμ

sophie19

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 27/6/2011
μηνύματα: 131
αποδεκτές απ.: 12
ωχχχ.....και μετα να μας ερθει η κοπελα με το λιπος να κρεμμεται,ραγαδες, κυτταριτιδα και ολα τα καλα!
το να χασεις μονος σου μπορεις να κοψεις λιγο το φαι και να κανεις γυμναστικη και να γινει, το να βαλεις δεν ειναι με το να κανεις το αντιθετο! αυτο το προβλημα δεν το ειχα ποτε εγω δεν μπορω να σου πω τι τροφες να προτιμησεις παντως σιγα σιγα θα γινει οχι με να τρως βλακειες..
το καλυτερο ειναι 2-3 επισκεψεις σε διατροφολογο να σου πει ποιες τροφες και με ποιο τροπο πρεπει να τρως για να τ καταφερεις

Προφίλ: sophie19 Άλλα από sophie19 Σχολιασμός φράσης του sophie19

 

Μήνυμα #82934 από noobybanana στις 02 Αυγούστου 2011, 1:18 μμ

noobybanana

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 2/8/2011
μηνύματα: 10
αποδεκτές απ.: 0
τι του λέτε του πεδίου ρε σοβαρά τώρα σνάκς και μαγιονέζες και πατάτες σε καμια περίπτωση μην τρως όλα αυτά που σου είπαν η πρώτη 2 φιλί μασ.μονο καλο δεν θα σου κάνουν.λοιπόν πρώτα θα πρέπει να τρως περισσότερες θερμίδες άπαυτες που κές και να ανεβάζεις ανά διαστήματα έτσι ώστε να μην αποθηκεύεις μεγάλα ποσοστά λίπους η διατροφισου θα αποτελείται από 6 γεύματα θα είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και θρεπτικά συστατικά επίσης προσπάθησε να εχής ποικιλία σε γεύσεις δηλαδή ναμί βαρεθείς το πρόγραμμα σου.o ύπνος πεζή σημαντικό ρολο με μετρο πάντα κάθε γεύμα να συνοδεύεται με 2 ποτήρια νερό.επίσης τα γεύματα σου να περιέχουν πρωτεΐνη,κορεσμένα λοιποί,βιταμίνες,μετάλα που είναι σημαντικά για τον οργανισμό σου.ελπίζω νάσε βοήθησα.

Προφίλ: noobybanana Άλλα από noobybanana Σχολιασμός φράσης του noobybanana

 

Μήνυμα #82935 από panosx στις 02 Αυγούστου 2011, 1:21 μμ

panosx

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 1/9/2010
μηνύματα: 727
αποδεκτές απ.: 23
φυλε noubako ενα μηνα τωρα που αργησες αν η κοπελα μας πηρε σοβαρα δν νμζ να της εχει μυνει σωμα να φτιαξει....

Προφίλ: panosx Άλλα από panosx Σχολιασμός φράσης του panosx

 

Μήνυμα #83593 από artonweb στις 10 Αυγούστου 2011, 8:35 μμ

artonweb

 

 

μέλος από 9/8/2011
μηνύματα: 25
αποδεκτές απ.: 1
Τρώγε περισσότερο φαγητό στα γεύματα σου

Προφίλ: artonweb Άλλα από artonweb Σχολιασμός φράσης του artonweb

 

Μήνυμα #83595 από psixakias στις 10 Αυγούστου 2011, 10:11 μμ

psixakias

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 20/7/2011
μηνύματα: 332
αποδεκτές απ.: 45
Άμα θες να βάλεις κιλά το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μην βάλεις λύπος παρα μόνο κιλά. Αυτό που σε σημβουλέυω να κάνεις είναι να τρως τουλάχιστον 5 φορες την μέρα. Πρωί μια κουπα γάλα με δημητριακά , δεκατιανό ψωμί με τυρί σαν τόστ , μεσσημεριανό κανονικό όπως έχεις λίγο παραπάνω ποσότητα , απογευματινό πάλυ ψωμί όπωςς θες.. ή σκέτο ψωμί ή σαν τόστ με άλλα υλικα δεν υπάρχει πρόβλημα. και βραδυνό το φαι που είχες το μεσσιμέρι σε κανονική ποσότητα. Επίσεις ενδιάμεσα μπορείς να τρώς μέλι με ψωμί και καρύδια και ξυρους καρπούς που είναι άλυπα και έχουν απιστεφτα πολλές θερμίδες. Αμα ο μεταβολησμός σου είναι έτσι και ξέρει ότι τακ ιλά σου πρέπει να είναι τόσα δεν θα το αλλάξεις. Και να ξέρεις ότι πρέπει να είσαι ίσα κιλά όσα και τα εκατωστά μετά το μέτρο... δηλαδή εγώ είμαι 1,70 και πρέπει να είμαι 70 κιλά. Για τις γυναίκες νομίζω πάει λιγότερο. άραγε θα ληταν καλό να βάλεις καμία μούτζα κιλά..!! Το πιο βασικό είναι να τρώς ΨΩΜΙ και αρκετους ΞΥΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ , επισης ΜΕΛΙ. αυτα τα τρία παχένουν και δεν έχουν λύπος! Ελπίζω να βοήθισα και νομίζω το έκανα. :D Καλή προσπάθια.

Προφίλ: psixakias Άλλα από psixakias Σχολιασμός φράσης του psixakias

 

Μήνυμα #83675 από silisav1 στις 12 Αυγούστου 2011, 4:52 πμ

silisav1

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 1/1/2011
μηνύματα: 148
αποδεκτές απ.: 4
Μπορώ να σου χαρίσω κάποια αν θες,έχω μπόλικα.

Προφίλ: silisav1 Άλλα από silisav1 Σχολιασμός φράσης του silisav1

 

Μήνυμα #83957 από al3x4kisss στις 16 Αυγούστου 2011, 8:45 μμ

al3x4kisss

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 13/8/2011
μηνύματα: 10
αποδεκτές απ.: 0
Ελενουζ ειναι απλα τα πραγματα! Ακου! ΠΡΩΙΝΟ: κορνφλεικς ολικης αλεσεως (οχι τπτ σοκολατενια κ τετοια) με ασπρο γαλα! και οσα αυγα μπορεις! (βραστα τιγανιτα οπως θεσ..) ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: γιαουρτακι στραγιστο και 1-2 τοστ με γαλοπουλα! ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: (το κυριοτερο) <<πρωτεινες και υδατανθρακες>> ΔΛΔ κρεας, ψαρι η κοτοπουλο,, Με ριζυ πατατες η μακαρονια... +φρουτα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: το Ιδιο με το μεσσημεριανο... ΒΡΑΔΥΝΟ: Γιαουρτι και κανα φρουτακι παλι!((μην ξεχνας τα φρουτα, ειναι πολυ σημαντικα) Οποιαδηποτε αλλη βλακια εχεις ακουσει: θα ειναι λιπος, οχι κιλα!

Προφίλ: al3x4kisss Άλλα από al3x4kisss Σχολιασμός φράσης του al3x4kisss

 




 

Based on Web Wiz Forums, ©2002-2014 Web Wiz Guide :: Extended & attached to Strange Forces® by Aris Agrippas