Ubuntu Linux - Εξάπτει τις γκόμενες

 

Μην πτύετε καταγής
~Guest
Login   Εγγραφή   Κατάλογος μελών
Τώρα στο chat
Το Linux είναι φιλικό προς τον χρήστη. Δεν είναι φιλικό σ' αυτόν που αγνοεί και στον ηλίθιο.
Τρίτη, 21 Οκτωβρίου
Μήνυμα #107875 από Anisixos στις 23 Αυγούστου 2012, 2:49 πμ

Anisixos

 

 

μέλος από 23/8/2012
μηνύματα: 5
αποδεκτές απ.: 0
Γεια σε ολους.

Δυστηχως εγινε το κακο με το κοριτσι μου, πανω στην επαφη και ενω ειχα τελειωση μεσα στο προφυλακτικα κατα τη εξοδο αυτο εμεινε μεσα στον κολπο της. Το προφυλακτικο βγηκε αλλα ξερω οτι υπάρχει τεράστια πιθανότητα εγκυμοσύνης.

Της είπα να πάρει το χάπι της επόμενης μέρας σήμερα το πρώι πριν καν να κλείσουν 12 ώρες απο το κακό αλλά δυστηχώς εγώ δεν μπορώ να πάω μαζί της γιατι φεύγω σε λίγες ώρες για εξωτερικό.

Είναι το χάπι 100% αποτελεσματικό? Πρέπει να πάρει μόνο 1 η 2?
Επίσης πρέπει να πάρει συνταγή γιατρού, πρέπει να είναι απο γυναικολογό η οποισδήποτε γιατρός μπορεί να τις δώσει??

Σας παρακαλώ αν ξέρετε οποιαδήποτε πληροφορία απαντήστε όσο πιο γρήγορα γίνετε γιατι θα τρελλαθώ δεν αντέχω.

Επίσης τα τεστ εγκύμοσηνης μετά απο πόσες μέρες απο την επαφή μπορούν να δείξουν με ακρίβεια??

Προφίλ: Anisixos Άλλα από Anisixos Σχολιασμός φράσης του Anisixos

 

Rohala Art Course
Μήνυμα #107876 από stef98 στις 23 Αυγούστου 2012, 3:08 πμ

stef98

 

Εικονίδιο

 

 

banned
μέλος από 20/6/2012
μηνύματα: 86
αποδεκτές απ.: 6
Νομιζω ειναι 100% αποτελεσματικο αφου της φερνει περιοδο. Πρεπει να παρει μονο ΕΝΑ. θελει και συνταγη γιατρου νομιζω. αν ειναι ομως σιγουρη οτι δεν εχει παει μεσα της το σπερμα το καλυτερο θα ηταν να μην παρει το χαπι γιατι εχει παρενεργειες.

Προφίλ: stef98 Άλλα από stef98 Σχολιασμός φράσης του stef98

 

Μήνυμα #107877 από Anisixos στις 23 Αυγούστου 2012, 3:12 πμ

Anisixos

 

 

μέλος από 23/8/2012
μηνύματα: 5
αποδεκτές απ.: 0
Φυσικα και δεν ειναί σίγουρο για αυτό θα το πάρει. Δεν παίζουμε με τίποτα. Η περίοδος της της έρχετε κανονικά στις 8 του άλλου μήνα αλλά δεν μπορούμε να είμαστε αγχωμένοι τόσο πολύ. Πραγματικά τα χω παίξει.

Προφίλ: Anisixos Άλλα από Anisixos Σχολιασμός φράσης του Anisixos

 

Μαντείο
Μήνυμα #108069 από Anisixos στις 26 Αυγούστου 2012, 1:42 πμ

Anisixos

 

 

μέλος από 23/8/2012
μηνύματα: 5
αποδεκτές απ.: 0
Μπορεί κάποιος να μου πει μετα απο πόσες μέρες απο τη μέρα που έγινε το περιστατικό μπορεί να κάνει τεστ εγκυμοσύνης?

Επίσης πόσες μέρες μετά αρχίζουν να εμφανίζονται τα συμπτώματα?

Προφίλ: Anisixos Άλλα από Anisixos Σχολιασμός φράσης του Anisixos

 

Μήνυμα #109333 από Anisixos στις 12 Σεπτεμβρίου 2012, 6:38 μμ

Anisixos

 

 

μέλος από 23/8/2012
μηνύματα: 5
αποδεκτές απ.: 0
Το κακό έγινε στις 23/8 και το Σάββατο στις 8/9 έπρεπε να δει περίοδο και σήμερα 4 ημέρες μετά δεν έχει δει ακόμα.

Μπορεί να άλλαξε η περίοδος της λόγω επιπτώσεων απο το χάπι?
Θα είναι έγκυρο αν κανει τεστ εγκυμοσύνης τώρα?

Δεν λέω να ησυχάσω... Κάποιος?

Προφίλ: Anisixos Άλλα από Anisixos Σχολιασμός φράσης του Anisixos

 

Μήνυμα #109443 από tsemarorua στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, 4:46 μμ

tsemarorua

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 31/8/2012
μηνύματα: 4
αποδεκτές απ.: 0
Τα κανονικά τεστ εγκυμοσύνης δείχνουν αποτέλεσμα μετά την πρώτη μέρα καθυστέρησης. Αλλά αφού πήρε το χάπι της επόμενης μέρας δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, η αλλαγή του κύκλου είναι συχνό φαινόμενο που προκαλείται από αυτό το χάπι. Επίσης μπορεί να οφείλεται στο άγχος.

Προφίλ: tsemarorua Άλλα από tsemarorua Σχολιασμός φράσης του tsemarorua

 

Μήνυμα #109449 από colombiana στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, 6:12 μμ

colombiana

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 14/9/2012
μηνύματα: 4
αποδεκτές απ.: 0
Μην ανχωνεσαι!Συνηθως μετα το χαπι της επομενης,οι πιθανοτητες να ειναι εγκυος ειναι πολυ λιγες,εφοσον τ πηρε εντος 12 ωρων.το πιθανοτερο ειναι να της ερθει προωρα περιοδος κ ειναι φυσιολογικο περιπου μετα απο μια εβδομαδα αφου το εχει παρει.οσο για το τεστ θελει σιγουρα μια εβδομαδα μετα την καθυστερηση αν και δεν νομιζω να χρειαστει....καλη τυχη!!!

Προφίλ: colombiana Άλλα από colombiana Σχολιασμός φράσης του colombiana

 

Μήνυμα #109451 από colombiana στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, 6:22 μμ

colombiana

 

Εικονίδιο

 

μέλος από 14/9/2012
μηνύματα: 4
αποδεκτές απ.: 0
και δεν χρειαζεται συνταγη γιατρου.

Προφίλ: colombiana Άλλα από colombiana Σχολιασμός φράσης του colombiana

 

Μήνυμα #109458 από Anisixos στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, 8:19 μμ

Anisixos

 

 

μέλος από 23/8/2012
μηνύματα: 5
αποδεκτές απ.: 0
Έγραψε:(colombiana@14 Σεπτεμβρίου 2012)
Μην ανχωνεσαι!Συνηθως μετα το χαπι της επομενης,οι πιθανοτητες να ειναι εγκυος ειναι πολυ λιγες,εφοσον τ πηρε εντος 12 ωρων.το πιθανοτερο ειναι να της ερθει προωρα περιοδος κ ειναι φυσιολογικο περιπου μετα απο μια εβδομαδα αφου το εχει παρει.οσο για το τεστ θελει σιγουρα μια εβδομαδα μετα την καθυστερηση αν και δεν νομιζω να χρειαστει....καλη τυχη!!!


Aφου έχω γράψει ότι πέρασαν 4 μέρες(σήμερα 6) απο τη μέρα που έπρεπε να της είχε έρθει κανονικα περίοδος και δεν της έχει έρθει ακόμα. Εσυ μου λες να μην αγχώνομαι γιατί είναι φυσιολογικό να της έρθει πρόωρα περίοδος ενω έχει γίνει ακριβώς το αντίθετο! Τι να καταλάβω εγώ τώρα?

Επίσης πιο πάνω μου λέει μια μέρα μετά την καθυστέρηση για το τεστ ενώ εσυ μια βδομάδα. Επιτέλους ποιο είναι το σωστό?

Προφίλ: Anisixos Άλλα από Anisixos Σχολιασμός φράσης του Anisixos

 

Μήνυμα #109459 από asap στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, 8:30 μμ

asap

 

 

μέλος από 12/2/2011
μηνύματα: 858
αποδεκτές απ.: 2
το χαπι της αλλαζει τον κυκλο οποτε και λογικο ειναι να εχει καθυστερηση ακομα και τοσες μερες.....

Προφίλ: asap Άλλα από asap Σχολιασμός φράσης του asap

 




 

Based on Web Wiz Forums, ©2002-2014 Web Wiz Guide :: Extended & attached to Strange Forces® by Aris Agrippas