ftou.gr - Best Served Ice Cold (AntiCommunity)
Έκδοση: Κυριακή, 18 Μαΐου 2003

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια; Ε, όχι δα...

Από Webmaster

Φέξε μουΠριν λίγες μέρες είδαμε το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας για την παιδεία. Παρακολουθήσαμε συζητήσεις για τα "Ιδιωτικά Πανεπιστήμια" κι εκεί θα σταθώ, διότι έχω την εντύπωση ότι η όλη υπόθεση είχε περισσότερο το χαρακτήρα καλοστημένης διαφημιστικής καμπάνιας και όχι ουσίας. Τι ακριβώς συμβαίνει με τα κρατικά Πανεπιστήμια; Tα κρατικά Πανεπιστήμια μονίμως παραπονιούνται ότι δεν έχουν την υποδομή και ελάχιστους οικονομικούς πόρους. Πέρα από το ερευνητικό έργο που ορισμένα παράγουν και μάλιστα πολύ σημαντικό, κάποια άλλα όμως υστερούν ακόμα και στο απλό ζήτημα της διδασκαλίας. Επιτρέψτε μου τις παρακάτω απορίες, μαζί με πιθανές απαντήσεις που σκέφτηκα:

 

 

Απορία 1: Γιατί στα περισσότερα τμήματα υπάρχουν ακόμα συγγράμματα χειρόγραφα ή γραμμένα σε μια κακά συνταγμένη καθαρεύουσα;

 

Πιθανή απάντηση 1: Το χειρόγραφο από τη γραμματέα μας έρχεται πιο φτηνό. Η ευθύνη για τις ασυνταξίες και τα ορθογραφικά λάθη στα συγγράμματα βαραίνει πάντα τη γραμματέα.

 

 

Απορία 2: Γιατί σε ένα μαθηματικό τμήμα της Ελλάδας, στο υποχρεωτικό μάθημα "Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών" των πρωτοετών, στον πρώτο μήνα σου μαθαίνουν τι είναι η δισκέτα και το ποντίκι και στο δεύτερο σε βάζουν να προγραμματίζεις assembly και μάλιστα με γελοίο τρόπο; Εκεί μαθαίνεις, ότι η εντολή ανάγνωσης είναι ΔΒΣ...

 

Πιθανή απάντηση 2: Μάλλον ο διδάκτορας που πλήρωσε για τη μετάφραση του συγγράμματος που πλάσαρε ως δικό του, δε βρήκε σωστό μεταφραστή οπότε την πλήρωσε η εντολή LDA.

 

 

Απορία 3: Γιατί υπάρχουν ακόμα καθηγητές στα κρατικά Πανεπιστήμια που μετά τις εξετάσεις βγάζουν τη λίστα με τους επιτυχόντες και από κάτω με μεγάλα γράμματα "Επέτυχαν 3 στους 240";

 

Πιθανή απάντηση 3: Μάλλον θα χάζεψαν οι υπόλοιποι 237...

 

 

Απορία 4: Γιατί ο 80χρονος καθηγητής που του παραδίδεις την εργασία σου πακεταρισμένη σε CD και γραμμένη με πολύ κόπο σε Visual Basic με χρήση Direct - X προγραμματισμού, εξαρχής σε κόβει, ενώ αφού τον βρεις σου βάζει μόλις 8; Σε άλλους που του πήγαν το ίδιο πρόγραμμα σε μια δισκέτα, γραμμένο σε προϊστορική Pascal, γιατί τους βάζει 10;

 

Πιθανή απάντηση 4: Η εργασία ήταν ένας πλήρης media player που έπαιζε mp3, mid και wav αρχεία. Ο καθηγητής θεώρησε σωστό να κάνει διπλό κλικ στο mp3 και να το ανοίξει με το winamp, αντί να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα που του έφτιαξες!

 

 

Απορία 5: Γιατί το γραπτό σου παίρνει 3/10;

 

Πιθανή απάντηση 5: Γιατί "καλά τα γράφεις αλλά δεν έχεις βάθος", ή γιατί "χρησιμοποιείς σωστές μεν αλλά ανορθόδοξες μεθόδους".

 

 

Απορία 6: Γιατί ένα θέμα που παίρνει 2 μονάδες από τις 10, απαιτεί να "ψυλλιαστείς" την πλέον κουφή συνάρτηση για να το λύσεις και πώς διάολο την ψυλλιάστηκε ένας μέσα σε 5 λεπτά και πήρε 10 στο μάθημα;

 

Πιθανή απάντηση 6: Μη ρωτάς πολλά...

 

 

Απορία 7: Γιατί πριν τρία χρόνια όταν έγιναν καταλήψεις και χάθηκαν κάποιες κοινοτικές επιχορηγήσεις προς το Πανεπιστήμιο, την πλήρωσαν όλοι οι φοιτητές στις εξετάσεις αντιμετωπίζοντας τα πλέον δύσκολα θέματα;

 

Πιθανή απάντηση 7: Γιατί η εκδίκηση τρώγεται κρύα.

 

 

Απορία 8: Τι σημαίνει "μη πουθενά συμπαγές σύνολο";

 

Πιθανή απάντηση 8: Συμπαγές παντού σύνολο.

 

 

Απορία 9: Γιατί τα websites ορισμένων Πανεπιστημιακών σχολών είναι "τριτοκοσμικά" και αφιερώνουν το 95% του περιεχομένου τους στους τίτλους και στο ερευνητικό έργο των διδακτόρων, ενώ είναι παντελώς άχρηστα προς τον επισκέπτη; Γιατί αυτά ενημερώνονται μία στα 6 χρόνια;

 

Πιθανή απάντηση 9: Εμείς assembly ξέρουμε, δεν ασχολούμαστε με HTML.

 

Θα περίμενα τόσο λεκτικές όσο και έμπρακτες απαντήσεις στις παραπάνω απορίες μου από την υπάρχουσα κυβέρνηση και όχι να παίζει με τα νεύρα μου η αντιπολίτευση ευαγγελιζόμενη ιδιωτικά Πανεπιστήμια αν φυσικά τα καταφέρει και βγει στις επόμενες εκλογές.


Σχόλια από επισκέπτες: