Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Εχει αποδειχθεί πια οτι το κάπνισμα είναι η βασικότερη αιτία των στατιστικών.
Παρασκευή, 29 Μαρτίου

Φοβάμαι μήπως κόλλησα

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #144241 από Jokerdark91 στις 29 Νοεμβρίου 2019, 11:17πμ

Jokerdark91

Εικονίδιο
μέλος από: 11/2/2017
μηνύματα: 5 αποδεκτές 0
Καλησπέρα . Είμαι φοιτητής στο πρώτο έτος , και πρόσφατα από κοινή παρέα φίλων γνώρισα μια κοπέλα . Εκείνη τότε ήταν σε σχέση και εγώ είχα χωρίσει πρόσφατα. Τελευταία λοιπόν και αυτή η κοπέλα χώρισε και βρεθήκαμε αρκετά κοντά . Ενώ δεν έχουμε πει κάτι για σχέση βγαίνουμε , μιλάμε , φασωνομαστε κλπ. Εχθές καθώς ξεκινήσαμε σπίτι μου να κάνουμε σεξ , μου είπε ότι με τον πρώην της που τα είχανε 3 χρόνια είχε συνηθίσει να το κάνει χωρίς προφυλακτικό , έτσι το έβγαλα . Το ίδιο βράδυ το κάναμε ξανά αλλά αυτή την φορά με προφυλακτικό . Σήμερα το πρωί άρχισα να το σκέφτομαι και χωρίς να της το πω έχω τρομερό άγχος μήπως κόλλησα κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα .
Ξέρετε σε πόσο καιρό θα εκδηλωθεί ; Θέλω να κάνω εξετάσεις γτ πράγματα έχω φοβηθεί πάρα πολύ απλά δεν ξέρω άμα είναι πολύ νωρίς ακόμη .
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #144244 από Goku123 στις 30 Νοεμβρίου 2019, 3:16μμ

Goku123

μέλος από: 15/5/2017
μηνύματα: 2 αποδεκτές 0
Αν εχεις κολλησει κατι δεν θα εμφανιστει αμεσα, αλλα για να εισαι σιγουρος ρε φιλε πηγαινε και κανε εξατασεις γιατι δεν λεει να τα αφηνεις αυτα
προφίλάλλα...˵quote˶
6
Μήνυμα #144260 από chronus στις 04 Δεκεμβρίου 2019, 7:09μμ

chronus

Εικονίδιο
μέλος από: 22/9/2016
μηνύματα: 48 αποδεκτές 0

Αποδεκτή απάντηση