‣Μια μέρα καθόμουν και σκεφτόμουν απελπισμένος. Ένα χέρι μ' ακούμπησε στον ώμο και μια φωνή μου είπε με βεβαιότητα: "Ευθύμησε, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα". Ευθύμησα λοιπόν και τα πράγματα όντως έγιναν χειρότερα.
Καλησπέρα, θα πάω πρώτη λυκείου και ειμαι 14 κι μισό σε μια βδομάδα θα πάω σε παιδίατρο για το συνηθισμένο χαρτι μπορεί κάποιος να μου πει την εξέταση που κάνει ο παιδίατρος στα γεννητικά όργανα γιατί ντρέπομαι και έχω άγχος
Μην ανησυχεις καθολου, δεν ειναι τιποτα απλως θα τα κοιταξει. Δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι για τετοια. Τις περισσοτερες φορες βεβαια δε μπαινουν καν στον κοπο, απλα συμπληρωνουν το χαρτι! Οποτε μπορει και να μη σε εξετασει καθολου