Ubuntu Linux - Εξάπτει τις γκόμενες
Μεγάλες στιγμές της αρχαιότητας: Ο Σημίτης και ο Τσουκάτος να απαγορεύουν την εκπομπή της Μαλβίνας γιατί τους αποσπούσε από τη δημιουργικότητα
Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου

Αντικαταθλιπτικά - σεξ

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #154975 από Its_me_ στις 17 Νοεμβρίου 2021, 10:59πμ

Its_me_

μέλος από: 29/10/2018
μηνύματα: 11
αποδεκτές απ.: 0
Είμαι 20 χρονών και εδώ και δυο εβδομάδες έχω ξεκινήσει αντικαταθλιπτική αγωγή(espoza) . Έχω παρατηρήσει πολύ μειωμένη σεξουαλική διάθεση από τότε. Ακόμα έρχομαι σε στύση αλλά μου είναι δύσκολο να χύσω και γενικά η ευχαρίστηση είναι πολύ μειωμένη. Γνωρίζω πως αυτό είναι παρενέργεια της αγωγής.Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία και αν αυτό είναι κάτι που φεύγει.
Ευχαριστώ.
προφίλάλλα...˵quote˶
13
Μήνυμα #154977 από Tony99 στις 17 Νοεμβρίου 2021, 7:06μμ

Tony99

Εικονίδιο
μέλος από: 17/11/2021
μηνύματα: 1
αποδεκτές απ.: 1

Αποδεκτή απάντηση

Η μειωμένη libido παρακολουθείται συχνά σαν παρενέργεια σε βαριές αντικαταθληπτικές και αντιψυχωσικες αγωγές. Όχι όμως σε νεα φάρμακα οπως τα SSRIS . Θα πρότεινα, πάντα σε συνεννόηση με τον ψυχίατρο που σε παρακολουθεί, να έπαιρνες κάποιο πιο ήπιο αντικαταθλιπτικό. Ένα φάρμακο με καλό προφιλ είναι η Φλουοξετίνη, στην Ελλάδα κυκλοφορεί ως Ladose, στο ευρύ κοινό ως Prozac. Απο την εμπειρία μου μπορώ να σου πω οτι ειναι ενα πολυ καλο φαρμακο δίχως καμια παρενέργεια στην σεξουαλική ζωή
προφίλάλλα...˵quote˶
Απάντησε Γράψε θέμα Τελευταία σελίδα

Δεν μπορείς να απαντήσεις, είσαι Guest. Πρέπει να γραφτείς μέλος ή να κάνεις login:
Εγγραφή Login