Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Φυσικά και υπάρχει πολλή γνώση στα πανεπιστήμια. Οι πρωτοετείς φέρνουν λίγη, οι τελειόφοιτοι δεν παίρνουν πολλή κι έτσι η γνώση συσσωρεύεται.
Τρίτη, 16 Ιουνίου

astypaliotis

2
astypaliotis
Περιοχή:
Αθήνα, Ελλάδα
Μηνύματα φόρουμ:
0
Αποδεκτές απαντήσεις:
0
Μέλος από:
18 Οκτωβρίου 2012
Άρθρα:
Κανένα
3M