Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Φτύσε καλλιτεχνικά
Μεγάλες στιγμές της αρχαιότητας: Που πήγαινε πάνω κάτω η εικόνα στην τηλεόραση ασταμάτητα και έπρεπε να γυρίσεις ένα λεβιέ για να φτιάξει
Πέμπτη, 28 Μαρτίου

KKostas 2/4/2004 6:59:00 πμ

Υπαρξιακά και άλλα. Ποιος φταίει;

ΓιαλαντζίΣτις παρακάτω γραμμές θα προσπαθήσω ν' αναλύσω ένα θέμα, το οποίο ήθελα από καιρό να συζητήσω με κάποιον, χωρίς όμως να έχω ανακαλύψει έως τώρα ικανοποιητικό συνομιλητή που να παραθέσει τις απόψεις του και ίσως να καλύψει ή και να διορθώσει κενά ή ελλείψεις, του αρκετά αναλυμένου και από πολλούς παρεξηγημένου σκεπτικού μου. Το θέμα αυτό είναι αρκετά επίκαιρο και αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα και ανομολόγητα προβλήματα των νέων (και όχι μόνο) σήμερα.

 

Γιατί μου δημιουργείται η εντύπωση πως οι κοπέλες, (που αποφεύγω κατά κόρον να αποκαλώ γυναίκες) κοντεύουν να χάσουν το μυαλό τους (εάν δεν το έχουν χάσει ήδη); Γιατί τα αγόρια (που αποφεύγω κατά κόρον να αποκαλώ άντρες) σταμάτησαν να "φορούν παντελόνια"; Γιατί όλο και περισσότερες κοπέλες καταφεύγουν στη "λύση" του ψυχολόγου; Γιατί οι άντρες επιμένουν να κάνουν ό,τι μαλακία τους κατέβει προκειμένου να μειώσουν λίγο το κόμπλεξ που τους διακατέχει απέναντι στην χαμένη θηλυκότητα μιας κοπέλας; Και τελικά ποιος φταίει; Ποιος ξεκίνησε αυτό το τραγικό λάθος με την απίστευτα τραγική συνέπεια δυο μπερδεμένων και εξ ολοκλήρου "χαμένων" φύλων; Ποιους θα χρειαστεί να κατηγορήσουμε, ώστε να αποδιώξουμε από πάνω μας τις τύψεις για τα λάθη μας; Την κατεστραμμένη πλέον έννοια της οικογένειας; Τα πολυδιεφθαρμένα μέσα μαζικής "ενημέρωσης" ή μήπως τις βιολογικές ανωμαλίες και τις διαταραγμένες ορμόνες; Τέλος, αρκούν μόνο οι ερωτήσεις και οι κριτικές ή πρέπει να δώσει και κάποιος μια λύση; Υπάρχει λύση; Και αν υπάρχει, μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε αν είναι πλέον αργά;


Προσωπικά, δε θα ήθελα να πιστέψω κάτι τέτοιο και να εξουδετερώσω οποιαδήποτε πιθανότητα διόρθωσης της επικείμενης "καταστροφής". Την ανάλυση αυτή του σκεπτικού μου πολλοί μπορεί να την παρεξηγήσουν και να με παρομοιάσουν με έναν Δον Κιχώτη που παλεύει μόνος του να σκοτώσει ένα θηρίο που δεν υπάρχει! Σ' αυτούς απλά θ' απαντήσω πως δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Απλά ερεθίζω τα μυαλά αυτών που μπορεί να έχουν λίγο-πολύ την ίδια άποψη με μένα και διευκρινίζω πως οποιαδήποτε αντίθετη άποψη είναι δεκτή και σεβαστή.


Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Μέσα στο μυαλό μου η αρχή αυτή βρίσκεται στο σημείο όπου μιλάμε για την τόσο παρεξηγημένη έννοια της ισότητας. Δε θυμάμαι ν' άκουσα ποτέ ότι το αρσενικό είναι ανώτερο είδος από το θηλυκό, ούτε και το αντίθετο! Επομένως, με τα απλά ελληνικά που γνωρίζω, θεωρώ πως η ισότητα αυτή ισχύει και με το παραπάνω! Το ότι είμαστε όμως ίσοι δεν σημαίνει ότι είμαστε ίδιοι. Ούτε καν παρόμοιοι. Οι "ικανότητες", τα "μπορώ" και τα "πρέπει" μας είναι τόσο διαφορετικά, ώστε να συμβαδίζουν τα μεν με την αρσενική σωματική δύναμη και λογική καθώς και με τον αρσενικό εγωισμό που πρέπει να είναι δεδομένος εάν θέλουμε να μιλάμε για έναν υγιή άντρα και τα δε να συμβαδίζουν με την θηλυκότητα και με το κάθε άλλο παρά λογικό μυαλό και σκεπτικό των εκάστοτε κοριτσιών, που ασφαλώς χωρίς αυτά οι κοπέλες δεν θα είχαν ούτε την γλύκα αλλά ούτε και την μοναδικότητά τους!


Από τη στιγμή λοιπόν, που το θέμα αυτό έχει παρεξηγηθεί, και οι κοπέλες πήραν τους δρόμους διεκδικώντας πράγματα που σίγουρα δεν τους ανήκουν, όπως θέσεις σε εταιρίες και πολυεθνικές, βουλευτικά αξιώματα, πούρα, ακριβά αυτοκίνητα, κόντρες στην παραλιακή και σούζες, ο αρσενικός εγωισμός παρεκτράπη από το φυσιολογικό έτσι ώστε να οδηγηθεί σε πράξεις που το μόνο σίγουρο είναι πως δεν τον τιμούν, (βιαιότητα, υπέρμετρη ζήλια, ανωριμότητα και ανασφάλεια).


Φτάσαμε πλέον στο σημείο να βγαίνουμε στο δρόμο και αριστερά να βλέπουμε φεμινιστικές πορείες και δεξιά αγόρια να "τα σπάνε" νομίζοντας ότι αντιτίθενται στο κατεστημένο! Πού βρίσκεται το κοινό σημείο όταν αυτές οι δυο ομάδες θα έπρεπε να είναι μπουρδουκλωμένες αναζητώντας τον έρωτα; Και όταν αργότερα οι άνθρωποι των δυο αυτών ομάδων μετά κόπων και βασάνων δημιουργήσουν οικογένεια, δημιουργούνται τα ερωτήματα: Ποιος θα κρατήσει τα παιδιά αφού και οι δυο δουλεύουν εκτός σπιτιού; Ποιος θα πλύνει τα πιάτα; Ποιος θα καθαρίσει το σπίτι; Και όταν γυρίσουν από την δουλειά οι ερωτήσεις αλλάζουν: Ποιος θα ξεκινήσει πρώτος τον καβγά; Ποιος θα απατήσει πρώτος τoν άλλο; Ποιος θα βαρεθεί πρώτος τη ζωή του; Και τελικά όταν θα χωρίσουμε θα μιλάμε; Και τα παιδιά; Ποια παιδιά; Τα παιδιά πήραν τους δρόμους προσπαθώντας να μας μοιάσουν! Ή ακόμα χειρότερα βρίσκοντας "λύσεις" για να ξεχάσουν και ν' αποφύγουν να κάνουν τα ίδια. Γιατί σπάνια τα καταφέρνουν; Και επειδή δυστυχώς όλα στην ζωή είναι μέρος μιας τεράστιας αλυσίδας, πού θα οδηγηθεί η επόμενη γενιά; Τι γίνεται εάν όλα ακολουθούν τους μαθηματικούς κανόνες μιας προόδου προς το χειρότερο; Ποιος τα ξεκίνησε όλα αυτά; Τι φταίει;


Και σα να μην έφταναν όλ' αυτά τα προβλήματα που ταλανίζουν τις σχέσεις των δυο φύλων, φτάσαμε να έχουμε πρόβλημα και στο σεξ: Τα μεν αρσενικά να το έχουν κάνει αυτοσκοπό και όποτε το συναντούν, να οργανώνουν ένα τρικούβερτο γλέντι με φίλους και γνωστούς ώστε να μη μείνει κανείς που να μην γνωρίζει το κατόρθωμά τους και τα μεν θηλυκά άλλες φορές να του προσδίδουν σατανική σημασία, άλλες εξευτελιστική και πρόστυχη και άλλες χρονική, λες και πρέπει τα αρσενικά να μάθουν πρώτα τόσο καλά τον χαρακτήρα της κοπέλας που τους ενδιαφέρει και μετά να το ζήσουν! Το αστείο της υπόθεσης αυτής βρίσκεται σε δυο σημεία: Το πρώτο είναι ότι για να καταλάβεις έστω και λίγο τον χαρακτήρα μιας κοπέλας θες το λιγότερο μια τετραετία και το δεύτερο πως, αν κάνεις υπομονή ώστε να την γνωρίσεις, μετά εκλαμβάνεις την απάντηση: χα -χα…έλα βρε, εμείς είμαστε φιλαράκια!


Ασφαλώς όπως σε όλα τα θέματα, έτσι και εδώ υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις αρκετά ενδιαφέρουσες σε κάθε περίπτωση! Βεβαίως, το να έρθουν όλα φυσιολογικά και χωρίς να ανέβει κανενός το αίμα στο κεφάλι, είναι εξαιρετικά σπάνιο! Σχετικά αρκετές βέβαια, είναι οι εξαιρέσεις, όπου αλλάζουν τελείως οι ρόλοι και οι κοπέλες δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα ώστε να αφήσουν το αρσενικό να κάνει το πρώτο βήμα, ορμώντας κυριολεκτικά πάνω στο "θύμα" τους ζητώντας καθαρά και ξάστερα μια νύχτα όλο τρέλα! Και όταν βρεθούν στο χώρο που επιθυμούν αρχίζει η ανασφάλεια: άραγε, έχει οργασμό ή υποκρίνεται; (λες και είναι μαγκιά για μια κοπέλα να μην έρχεται σε οργασμό και όχι μεγάλο πρόβλημα). Το κάνω καλά ώστε να μην με κράξει μετά στις φίλες της; Τον έχω αρκετά μεγάλο (σύμφωνα πάντα με τις τσόντες που έχει δει η κοπέλα και που σχεδόν πάντοτε το αρνείται); Τίποτα ασφαλώς από όλα αυτά δεν περνάει από το μυαλό μιας κοπέλας!


Το θέμα αυτό γίνεται σοβαρότερο και αρκετά πολυπλοκότερο μέσα στην σχέση οπού μπαίνει και η έννοια της απάτης. Συγκεκριμένα μια κοπέλα θα πειραχτεί πιο πολύ αν αντιληφθεί πως έκανες σεξ με κάποια άλλη (άσχετο αν την επόμενη μέρα ούτε που το θυμάσαι και σκέφτεσαι πως το μόνο πράγμα που θες σε αυτή τη ζωή είναι η κοπέλα σου) παρά αν καταλάβει πως ερωτεύθηκες κάποια άλλη που ποτέ όμως δεν ακούμπησες ούτε τρίχα της. Ήμαρτον, Θεέ μου, όπως θα έλεγε και ο Γεωργίου! Τόσο δύσκολο είναι να θέσουμε το θέμα αυτό στις πραγματικές του διαστάσεις; Πώς είναι δηλαδή μια καθαρά σωματική πράξη και ανάγκη, άσχετα βέβαια εάν είναι πιο επιθυμητό να το κάνεις με τον άνθρωπό σου και όχι με κάποιον άγνωστο; Η ανάλυση αρχίζει και σοβαρεύει, όταν μιλάμε για γάμο όπου οι σύζυγοι έχουν ο καθένας την δική του εξωσυζυγική σχέση που εκτός από σεξ πολλές φορές περιέχει και περισσότερη κατανόηση και ειλικρίνεια απ ότι ο ίδιος ο γάμος τους! Και το εξευτελιστικό μέρος του πράγματος είναι ότι οι δυο αυτοί "σύζυγοι" ξαναγυρνούν σπίτι τους, υποκρινόμενοι πως δε συμβαίνει απολύτως τίποτα έχοντας την πεποίθηση πως δικαιολογούνται, λέγοντας πως θυσιάζονται για τα παιδιά τους και όχι πως απλά θέλουν και την δήθεν σιγουριά (οικονομική και ψυχολογική) της οικογένειας αλλά και έναν άνθρωπο που νομίζουν πως τους καταλαβαίνει! Μα καλά, ποιο νομίζουν ότι κοροϊδεύουν εκτός από τον ίδιο τους τον εαυτό; Ποιος φταίει για όλα αυτά;


Μια απλή ερώτηση που θα μπορούσε να κάνει κάποιος είναι η εξής: πού πήγε η ειλικρίνεια και η ντομπροσύνη; Αυτά τα δυο δεν οδηγούν πρώτα στον αυτοσεβασμό και έπειτα στον σεβασμό προς τους άλλους; Πώς γίνεται να λες ψέματα στον ίδιο σου τον εαυτό και παράλληλα να νομίζεις πως μπορείς να σεβαστείς τους άλλους; Τόσο δύσκολο είναι να πει κανείς την αλήθεια και να αναλάβει τις συνέπειες των πράξεών του;


Τα πρωτεία, κατά την ταπεινή μου άποψη στο θέμα αυτό, δυστυχώς τα έχουν οι κοπέλες. Εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Πολλές από αυτές είναι ένα ψέμα προσωποποιημένο. Για να βγουν από το σπίτι, χρειάζεται πρώτα η καθολική εφαρμογή της επιστήμης του χρώματος και της γλυπτικής και μετά να κάνουν το πρώτο βήμα στο δρόμο, νομίζοντας πως πλέον είναι αρεστές! Από 'κει και πέρα θα προσπαθήσουν με κάθε δυνατό τρόπο και τέχνασμα να παρουσιάσουν ένα χαρακτήρα που σίγουρα δεν έχουν. Και το αστείο είναι πως τα καταφέρνουν άψογα! Τι γίνεται όμως αυτός ο καημένος που ήθελε κάτι παραπάνω από την κοπέλα του και όχι μόνο το σεξ και ξαφνικά μετά από κανένα μήνα (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ή μετά από καμιά πενταετία (στην χειρότερη) αντιλαμβάνεται πως δεν αναγνωρίζει την κοπέλα που έχει δίπλα του;


Το τίμημα ευτυχώς ή δυστυχώς δεν το πληρώνει μόνο αυτός. Νομίζετε πως οι κοπέλες μετά από μια τόσο καλή ηθοποιία, δε μπερδεύονται με τον εαυτό τους; Και μετά δουλειά αναλαμβάνει ο ψυχολόγος, που έχει να αντιμετωπίσει σωρεία ψυχολογικών προβλημάτων, τα οποία τις περισσότερες φορές διογκώνει αντί να λύνει! Το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης, ασφαλώς το έχουν τα αρσενικά, που επικροτούν και θαυμάζουν τέτοιοι είδους κοπέλες, σπρώχνοντάς τες έμμεσα να συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια, γιατί ως γνωστόν το δύσκολο και το εντυπωσιακό είναι αυτό που έλκει και τους δυο. Οτιδήποτε απλό το περνάμε για ψεύτικο και το προσπερνάμε λέγοντας μέσα μας: αποκλείεται να είναι αυτό που δείχνει!


Αν όμως, κάποιος είναι ακριβώς αυτό που δείχνει, πολύ απλά χάνουμε κάτι που ίσως και να αξίζει (ΑΠΛΑ)! Πολλοί μάλιστα προς ικανοποίηση της ματαιοδοξίας τους, διώχνουν οτιδήποτε δεδομένο και σίγουρο μπορεί να έχουν δίπλα τους! Κοινώς: το απαράδεκτο του ανθρώπινου γένους! Επιτέλους, ποιος είναι ο υπεύθυνος να μας δώσει να αντιληφθούμε την σοβαρότητα της δέσμευσης, από μικρά παιδιά, ώστε να γνωρίζουμε πότε θέλουμε παρέα και σεξ και πότε θέλουμε σχέση; Οι γονείς μας; Και σ' αυτούς ποιος θα το μάθει; Αν δεν φταίνε αυτοί ποιος φταίει;


Κατά την προσωπική μου πάλι άποψη, κανένας δεν έχει αντιληφθεί όπως θα έπρεπε το μεγάλο αυτό θέμα! Μπορεί και εγώ ο ίδιος να έχω ξεχάσει η να έχω παρερμηνεύσει πολλά πράγματα που να το αφορούν! Δεν ανέχομαι όμως και δεν επικροτώ, παρόλο που είμαι αναγκασμένος να σεβαστώ, την άποψη κάποιων που περνιούνται για δημοσιογράφοι και οργανώνουν απογευματινές συζητήσεις, παρουσιάζοντας τον άνδρα, τα αγόρια δηλαδή, ως γουρούνια και πως οι γυναίκες είναι οι μόνες αδικημένες σε τούτο τον άμοιρο κόσμο! Τι λέτε ρε; Το άδικο, όπως έμμεσα παρουσίασα σε όλα τα ανωτέρω υπάρχει αναμφισβήτητα! Ευθύνη έχουμε σίγουρα όλοι μας! Ας το καταλάβουν επιτέλους οι κατέχοντες φεμινιστικών και φαλλοκρατικών απόψεων και πεποιθήσεων και ας αφήσουν την ύπουλη και σχεδόν αόρατη προπαγάνδα τους!


Στο μυαλό μου, έχω βγάλει κάποιο συμπέρασμα, για το τι μπορεί να φταίει πέρα από τα δυο φύλα και κατά συνέπεια τι ίσως να μπορεί να γίνει ώστε να πάρουν τα πράγματα διαφορετική τροπή. Αυτό όμως δεν θα το μοιραστώ μαζί σας, διότι σκοπός μου γράφοντας αυτό το κείμενο είναι να κάνω όσους θέλουν, να αρχίσουν να "ψάχνονται". Και αν το κάνουν δε θα ήθελα να τους στερήσω την ευχαρίστηση να οδηγηθούν σε κάποιο συμπέρασμα από μόνοι τους.


Ευχαριστώ κάθε αναγνώστη που έφτασε αυτό το ανάγνωσμα έως το τέλος του!


Γ.Μ.


Σημείωση του εκδότη: Το άρθρο αυτό είναι γραμμένο από ένα φίλο 21 ετών, φοιτητή οικονομικών. Σας το στέλνω ύστερα από άδεια του ίδιου που το έγραψε και θέλησε να εκδοθεί στο Internet.

Μαθήματα Rohala Art

Σχόλια:

#1~---TEO--- @ 2/4/2004 - 07:24
:)
#2~azzurro @ 2/4/2004 - 14:31
se orismena shmeia yperbaleis. Auto omws pou mou ekane megalh entypwsh kai den to katalabainw einai to oti symperielabes tis polye8nikes kai to bouleutiko aksiwma se osa oi gynaikes diekdikoun enw den tous anhkoun... etsi einai sa na les oti einai kales mono gia na plenoun piata kai na megalwnoun paidia...
#3~aris @ 2/4/2004 - 16:00
Το πρόβλημά όπως το βλέπω εγώ είναι ένα: Τα αναλύεις πολύ και τα ανακατεύεις όλα μαζί και στο τέλος μπερδεύεσαι ο ίδιος και εκεί πάνω τρως τη φρίκη. Ένα τσαγάκι στην περίπτωσή σου είναι ό,τι πρέπει. Χαλαρά θέλει!
#4~Katerina @ 3/4/2004 - 14:34
Βάζεις όντως πάρα πολλά θέματα, κι αυτό είναι σωστό για σένα αφού "ψάχνεσαι" αλλά αν μπεί κανείς στον πειρασμό να θέλει να σου εκθέσει τις απόψεις του εφ όλης της ύλης, θα μπλέξουμε με ...βιβλιογραφία δεκαετιών τουλάχιστον ή με ιστορίες από τη ζωή για ατέλειωτες νύχτες στο τζάκι (αν φέρει ο aris κάστανα να ψήνουμε, το ξανασκεφτόμαστε, τσάι δε φτάνει..)
Ενδεικτικά μόνο θα ήθελα να σου πω κάτι: Οταν τα πράγματα είναι δύσκολα (και πότε δεν ήταν δηλαδή..) η λύση δεν είναι να ξαναγυρνάμε πίσω σε συντηρητικότερες θέσεις. Η πρόκληση είναι να υποδεχτούμε και να δουλέψουμε για το καινούριο!
Και κάτι άλλο: Πέρα από τους γάμους και τα βαφτίσια κλπ, που είναι ένα τεράστιο θέμα, θα σου πρότεινα στις σχέσεις σου με τα κορίτσια (και όχι μόνο), να μην ξεκινάς με τη συνταγή του εγωιστικού αρσενικού και της γλυκειάς θηλυκότητας. Τα πράγματα είναι πολύ πιο συναρπαστικά, αν βρείς το κουράγιο να "παίξεις" χωρίς τέτοια σενάρια...
Καλό δρόμο! Και μιας και είσαι τόσο νεαρός, διάβαζε! Μπορεί να μην βρείς στα βιβλία ακριβείς απαντήσεις για τη δική σου ζωή, σίγουρα όμως θα βρείς πολύ καλές ερωτήσεις για να απαντήσεις εσύ...
#5~graveheart @ 3/4/2004 - 15:04
Φίλε Γ.Μ. έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα πλυν (κατά τη γνώμη μου τα σημεία στα οποία έθιγες το θέμα των κυβερνητικών πόστων που μπορεί να αναλάβει μια γυναίκα ή των υψηλών βαθμίδων στην διοίκηση εταιριών που μπορεί να αναλάβει μια γυναίκα. Ενθέτω την συγκεκριμένη φράση "οι κοπέλες πήραν τους δρόμους...--> ...διεκδικώντας εταιρίες και πολυεθνικές, βουλευτικά αξιώματα ..." την συγκεκριμένη φράση για του λόγου το αληθές. Μην ξεχνάς φίλε μου ότι οι γυναίκες είναι αυτές που ανοίγουν (και "κλείνουν" χεχε...) ένα σπίτι κι αυτό λόγω της σωστής διαχείρησης των οικονομικών του σπιτιού (εξαιρουμένων των περιπτώσεων αλκοολισμού-σπάνιο-, μπριτζ, καζίνο...). Όσον αφορά στις εγκεφαλικές, διαισθητικές και ικανότητες λήψης αποφάσεων και πραγματοποίησης τους οι γυναίκες έχουν (όχι απαραίτητα δυστυχώς-έτυχε) οι γυναίκες (ναι το ξέρω, ακούγομαι φεμινιστής-Θεός φυλαξοι (αλλά ούτε και φαλλοκράτης είμαι) είναι περισσότερο ανεπτυγμένες. Όσον αφορά δε αυτό που έλεγες συνεχίζοντας για σπορ αμάξια, κόντρες, και λοιπές ματαιοδοξίες τους έχεις απόλυτο δίκιο και πιστεύω τέτοιες γυναίκες πρέπει να τους βάλει κάποιος τα μυαλά μέσα στο κεφάλι νουθετώντας τις ή απομακρύνοντάς τις από το κοινωνικό σύνολο (όπως φυσικά και τους ψωνισμένους, ματαιόδοξους και υπερφύαλους (καλά το γραψα;)άντρες που πατάνε επί πτωμάτων για να ανελειχθούν στον τομέα τους οι γενικότερα στον τομέα της οικονομικής, διαπροσωπικής, σεξουαλικής ζωής τους. Βλέπεις ότι το μπαλάκι πέφτει και στις δυο μεριές. Και (πολλές απ') αυτές είναι "τάνες" και εμείς (πολλοί από εμάς) είμαστε γουρούνια (τον εαυτό μου δεν τον βγάζω απ' έξω γιατί κι εγώ έχω φερθεί πολύ γουρουνίστικα-και κυρίως τον τελευταίο καιρό σε πολλούς ανθρώπους).
Επίσης όσον αφορά στα σχόλια που έκανε ο Aris-τι ειρωνεία, έχουμε το ίδιο όνομα- πρόσεχε τα λόγια σου φίλε μου. Δεν είναι όλοι τόσο "έξυπνοι" και τόσο "cool" σαν κι εσένα. Αν δεν σ' αρέσει να διαβάζεις "μπερδεμένες" θεωρίες και φιλοσοφίες άνοιξε κάνα Seven. Εκεί τα λέει όλα απλά και αναλυτικά...
#6~aris @ 3/4/2004 - 17:07
Όχι δεν είναι καθόλου ειρωνικό το σχόλιό μου, σοβαρότατο είναι. Όσο πιο πολύ είναι μπερδεμένα τα πράματα στο μυαλό μας τόσο πιο μακριά είμαστε από τη λύση. Τώρα αν έχεις κάτι με το τσάι δεν ξέρω, δε βρίσκω ποιος άλλος μπορεί να είναι ο λόγος που αρπάζεσαι.
#7~KKostas @ 3/4/2004 - 22:14
Είναι πραγματικά κρίμα που ο ίδιος δεν μπορει να δει τα σχολια σας!Τον ψάχνω και δεν μπορω να τον βρω!Η γνωμη μου?Συμφωνω και διαφωνω με ολους και με όλα!Ειναι τόσο περ΄΄ιεργα τα πραγματα πλεον που ο καθένας τα βλέπει με άλλο μάτι!Αντε και καλη μας τύχη στπν δρόμο της ζωής και των σχέσεων!
#8~maria kai giorgos @ 4/4/2004 - 00:13
swstos eisai mexri ena shmeio pws omws krineis pou mporei kai pou oxi na doulepsei mia gunaika h poios tha plunei ta piata;;;mexri na diabasoume thn hlikia sou nomizame oti hsoun toulagxiston 50arhs.twra oso afora to sex exeis dikio otan les oti oi gunaikes to paratrabane allo isothta kai allo na pairneis ta arnhtika tou allou filou to thema den einai oute oi gunaikes na ginoun lussares kai prostixes oute oi antres koutsompolides kai "katines"pros theou eythxws oi pleiopsifia kai twn duo filwn apexei apo tis perigrafes.oute pisteuoume pws oi gunaikes upokrinontai sunexws kai kati allo otan gnwrizeis ena agori h koritsi kai epi kapoio diasthma kathetai kai sou klaigetai milas mazi tou lete ta problhmata sas ta panta uparxoun duo katalhkseis o erwtas kai h filia omws eppikratei h deuterh kai gi ayto pisteuoumai oti euthunetai h genikh upokrisia pou kuriarxei stis meres mas pou otan katafereis na gnwriseis kapoion me ton opoio mporeis na ta les fobasai mh ton xaseis.den pisteuoumai (gia na mhn parekshghthoume)oti oi gunaikes einai katapiesmenes h kati tetoio omws isothta uparxei tis teleutaies dekaeties kai an kaka ta psemata isws na prepei na perimenoume ligo na prosarmostoume se aythn thn nea katastash.omws emeis par oti sxedon sunomilikoi sou den ta blepoume kai toso asxhma ta pragmata.oso gia to kerato an o x einai me ton y kai ton keratwnei me ton j ta pairneis giati einai upokrisia an omws einai erxteumenos me ton j xwrizeis kai an ton ektimas san antrwpo tou eyxesai ta kalhtera kai den tsantizesai...giorgos 24 kai maria 21
#9~περδικα @ 4/4/2004 - 22:17
Ξερω μια 'περδικουλα',που δεν δουλευει
-και μαλλον δεν το επιδιωκει,οι γονεις την συντηρουν
αλλωστε- ειναι συνεσταλμενη,μαζι της θα εχουν οι αντρες τον 'πρωτο λογο'
σοβαρη και ευγενικη παιζει πολυ καλα πιανο
ξερει και ξενες γλωσσες
εκκλησιαζεται συχνα...λες να αρεσει στο φιλο σου?????????
#10~THANASHS @ 5/4/2004 - 01:59
mpa mporei na fobhthei oti tha ton parathsei gia na kanei diethnh kariera sto ekswterika san pianhstria(6) ;)
#11~KKostas @ 5/4/2004 - 16:24
Δεν συμφωνω σε πολλα με τον φιλο μου αλλα σιγουρα ηταν ιδεες που αξιζαν να διαβαστουν!Και σιγουρα δεν ηταν ιδέες για ειρωνικα σχόλια!Δεν πειραζει!Φιλτατη περδικουλα σου προτινω να διαβασεις ενα παλιο αρθρο του Αρη στα τσεκουρατα αν δεν κανω λαθος που ονομαζεται "μια απαντηση που οφειλα σε καποιες"!Αν το δεις και αυτο ειρωνικα....καλη σου τυχη κοπελα μου!Φιλε θαναση μαλλον εισαι πολυ καλοζωισμενος και ευτηχισμνενος απο τις σχεσεις σου!Ευγε σε συγχερω πραγματικα!
Στα υπολοιπα παιδια δεν ξερω τι να πω πραγματικα διοτι οπως ειπα δεν συμφωνω σε οσα εχει πει το παιδι!
Οι σχεσεις ειναι δυσκολες πλεον και σε αυτο φταινε και τα 2 φυλα!Εγω ευτυχως στερημενος δεν ειμαι και θεωρω τον εαυτο μου ευτυχησμενο απο αποψη σχεσης!
Οσο για τα παραπονα των σχεσεων?Δυναμικες γυναικες δεν θελαμε?Παρτε δυναμικες γυναικες τωρα!Κυκλοφορει το ξεκολο εξω σε παιζει σε κανει οτι θελει και μολις πας να κανεις κατι στην λεει που της την επεσες!Σιγα μην κατσω εγω σε σενα βρε παλιοφοιτηταριο θα σου πει το 20 χρονο!Διοτι το 20 χρονο εχει να μου δωσει ξερετε πολυ περισσοτερα απο οσα εχω να της δωσω εγω!Εχει να μου δωσει το σωμα της το σωμα της το σωμα της κτλ κτλ κτλ!
Αν δεν της την πεσεις εισαι αδελφη!Ρε ουστ!Οχι οτι εμεις ειμαστε καλκυτερη!Εμεις και οι μαμαδες τους τις καναμε ετσι!Εμεις με τις καφριλες μας και οι μαμαδες τους για να μην τραβανε τα ιδια!Αλλα ξεχασαν κατι οι μαμαδες!Αυτες γνωρισαν την αλη8ηνη αγαπη στο τελος!Οι κορες με τετοα νοοτροπια θα την γνωρισουν?Η θα περιμενουν μια ζωη το πλουσιο υπεργκομενο!
Αυτη ηταν η δικη μου γνωμη για της σχεσεις!Επαναλαμβανω εχω τελεια σεξουαλικη ζωη για προαπαντηση καποιον που ισως τους φανηκαν υπερβολικα αυτα!
#12~twisted sister @ 5/4/2004 - 22:38
tha sumfwnhsw oti den uparxei logos eirwnias sto parapanw keimeno an kai oi apopseis mou den sumphptoun me ton sugrafea se ola ta shmeia den pisteuw pws oi apopseis tou aksizoun "kraksimo"
omws auto me tis poluethnikes mou kathhse ligo baru.....
#13~Katerina @ 18/4/2004 - 19:59
"Εμεις και οι μαμαδες τους..."...
Υποθετω οτι το "εμεις" ειναι οι αντρες-υποψήφιοι σύντροφοι και οι μαμαδες οι γνωστες μαμαδες.
Πολλά απ αυτα που λεγονται εδω ανοιγουν τεραστια θεματα, ατελειωτα, αλλα εν πασει περιπτωσει μου κολλησε το "μαμαδες" και ηθελα να κανω ενα ελαχιστο σχολιο: Που ειναι οι μπαμπαδες? Ποια προτυπα προβάλλουν στις κορες τους και τους γιους τους? Χρεωστε τους και τιποτα, ελεος!!!!
Κι αυτο ειναι βεβαια ενα ατελειωτο θεμα απο μονο του, απλα μια κουβεντα, ετσι επ ευκαιρια, για να μην ξεχνιομαστε.
Α, ναι, και κατι αλλο, παλι στα γρηγορα: Απο ποτε για να μιλησουμε για τη δυναμη της γυναικας χρειαζομαστε παραδειγματα με ξεκολα? Χιλιαδες χρονια ανθρωπινης ιστοριας εχουν τοσα αλλα να μας πουν για ανδρες και γυναικες, φιλε kkosta! Το παραδειγμα σου ειναι πολυ αδυναμο, και ανισο, λες και δεν υπαρχουν τα αντιστοιχα παραδειγματα κουφιοκεφαλων φαλλοφορων...που θα γινουν κι αυτοι μπαμπαδες-μαυρα μεσανυχτα...(για να μην ξεχνιομαστε, ειπαμε)...
#14~aris @ 19/4/2004 - 00:33
Τετριμμένο. Παθητική μετοχή του ρήματος τρίβω.
#15~KKostas @ 19/4/2004 - 16:00
Δεν αντιλέγω!Φυσικα και γταινε και οι μπαμπαδες!Απλα καταλαβαινεις τωρα!Ο μπαμπας ειναι με το μερος του παιδαρα του παντα που θελει να τον κανει το μεγαλο ερωτυλο και γαμηκουλα!Ε η μαμα ειναι σε αλλη φαση!Μα μαι πλουσιος να ναι το ενα το αλλο το παραλο!Ε αν εχεισ τετοια παρεαδειγματα ζητω που καηκαμε!!Και φυσικα σε ολα τα χρονια υπηρξαν βλακες αντρες και γυναικες αλλα επειδη στο συγκεκριμενο θεμα τα πραγματα εδω και μερικα χρονια γινανε πολυ δυσκολα διοτι ποτε στην πραγματικοτητα δεν ηταν(σχεσεις κοινος) τα ριχνω κατα κορον στον βλακα αντρα που ηθελε τσαμπουκαλου γυναικα και στην μαμα που δινει τετοια προτυπα στην κορουλα της!Και εις ανωτερα!
Υ.Γ-Αραγε γιατι προχθες που ημουν με την μερσεντα του κολλητου μου ειχαν γυρισει ολα τα κοριτσακια και κοιταζαν σαν χαζα και ηξερα οτι ειχα οποια ηθελα εκεινη την στιγμη ενω τωρα που κυκλοφορω με το ποταπο για καποιες και καποιους ιμπιζακι μου με κοιταει μονο η κοπελα μου?(και παλι καλα που υπαρχει και αυτη)1!!!Ειπα παιδια το καζανι δεν βραζει για ολους/ες!Σιγουρα ομως για ενα τεραστιο ποσοστο!Ουτε εγω ειμαι σωστος!Αλλα προσπαθω να ειμαι λογικος!
#16~yannisz @ 20/4/2004 - 02:04
paidia na euxaristisw olous osous suneisferoun se tetoiou eidous dialogous. Legontas "tetoiou eidous" ennow, eilikrineis, ki as einai kai akraioi. Bebaia, oso pio akraios einai kapoios, exw tin aisthisi oti toso pio ligo pragrmatika diabazei tin alli pleura. Gi'auto, proteinw na skeftomaste prwta kai na milame meta, na mi milame prwta kai meta na skeftomaste ti m... endexomenws eipame. Den thelw na petajw mpixtes, apla thelw na epikrotisw kai na proteinw oti xamilwnontas tous tonous, kerdizoume pragmatika oloi kai allazoume oloi.
#17~dimitris @ 27/4/2004 - 18:50
Αφού πρωτίστως συγχαρώ τη συμμετοχή όλων, θάθελα να επιχειρήσω μια συνθετική προσέγγιση. Πολύ σωστά, πολλοί από τους προηγούμενους φίλους, θέτουν το πρόβλημα στη βάση των προτύπων (και εν τέλει της πλύσης εγκεφάλου) που μάς περνάνε ο μπαμπάκας και η μαμάκα. Για μένα είναι απορίας άξιο το ότι, ενώ π.χ. στα επαγγελματικά, στις σπουδές, στην επιλογή αυτοκινήτου, σπιτιού, ρούχων, ρολογιού, αποσμητικού και σαμπουάν είμαστε απολύτως ανεξάρτητοι, όταν το θέμα είναι η επιλογή συντρόφου, οι περισσότεροι παραμένουμε κολλημένοι σε προεφηβικά πρότυπα. Ίσως (ίσως λέω), αυτό έχει να κάνει με την προσδοκία να "επαναλάβουμε" την πετυχημένη συνταγή της δικιάς μας οικογένειας, ή να "διορθώσουμε" τα δευτερεύοντα, χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι σε 20 (τουλάχιστον) χρόνια, ο κόσμος προλαβαίνει να αλλάξει ριζικά δυο φορές τουλάχιστον.
Επίσης, μια σχετική παρατήρηση (όχι θέσφατο) είναι ότι πολλοί φίλοι που είναι παιδιά χωρισμένων γονιών ψάχνονται πολύ περισσότερο από μικρή ηλικία και οι πιο πολλοί ακολουθούν τελείως διαφορετική πορεία. Επίσης κατά πλειοψηφία όμως, φοβούνται τη δέσμευση μιας σταθερής σχέσης. Επαναλαμβάνω ότι αυτά είναι στατιστικές και προσωπικές παρατηρήσεις, σε καμία περίπτωση δε θάθελα να γενικεύσω.
Σε ότι με αφορά προσωπικά, προτιμώ να αντιμετωπίζω τις γυναίκες με σκληρά κριτήρια αλλά χωρίς προκατάληψη, και γενικά με απωθεί οτιδήποτε παταγώδες σε εμφάνιση και συμπεριφορά. Αλλά νομίζω πως η καλύτερη σχέση είναι αυτή που μάς κάνει ευτυχισμένους, χωρίς κατανάγκη την επιδοκιμασία των φίλων και των συγγενών. Βασικά πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να νιώθεις ευτυχισμένος και όλοι οι άλλοι να σού λένε ότι αυτή η γυναίκα/αυτός ο άντρας "δεν είναι για σένα" (δε μιλάμε για σχέση στα 17 βέβαια...). Αν έχετε παρόμοια εμπειρία, ρίχτε την.
#18~KKostas @ 28/4/2004 - 00:06
Nα σου πω φιλε Δημήτρη όσον αφορά το τελευταίο σχόλιό σου!Ωραία είναι όσο είσαι καλά με την κοπέλα!Ωραία είναι άν οι άλλοι σου λένε οτι είναι λάθος και αυτή σου αποδεικνίει ότι είναι σωστή!Το χειρότερο όμως είναι να σου λένε όλοι οτι δεν κάνει αυτή για σένα,εσυ να ακούς όμως την καρδιάσ ου που σου λέει οτι είναι η γυναίκα της ζωής σου και τελικά οι τρίτοι να επιβεβαιώνοντε διότι η "αγάπη" σου σε πούλησε!!!!Εκεί είναι που γαμιέται η ψυχολογία σου!Και ειδικά αν για πρώτη φορά στη ζωή σου αγάπησες!Εκει είναι που λες μου τα λεγαν αλλα εγω ο μαλακας τι έκανα!Φαε τωρα μαλακα τα σκατα της και ηρέμησε!Συγνωμμη που μιλάω έτσι αλλα η εμπειρία μου αυτό μου έδειξε!Υστερα απο αυτό λυπόμουν!Μετά μισούσα!Τώρα πλέον αδιαφορώ!Ε και αν τρώς συνεχώς πακέτα ε κάποια στιγμη θα γίνεις ένας αδιάφορος κάφρος!Διότι τελικά αυτοί είναι που κερδίζουν!(Οχι δεν είμαι στερημένος μιά χαρά περνάω!Απλά μετά απο τόσα πακέτα προσέχω πολύ)
#19~dimitris @ 28/4/2004 - 19:24
Φίλε Κώστα είσαι σωστός (και φυσικά μεγάλε δεν τόχεις ζήσει μόνο εσύ). Αλλά επιμένω πως είναι καλύτερα και αξίζει τον κόπο. Όπως μούχε πει η αντίστοιχη κοπέλα στη δική μου περίπτωση, "αλίμονο αν περιμένεις ως συμβόλαιο μια σχέση να κρατήσει μια ζωή" - και κάπου τελικά είχε δίκιο. Νομίζω ότι μετά από ένα δύσκολο (κι όχι χαλαρό) χωρισμό, το καλύτερο είναι να αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου και ν' αποφεύγεις σπασμωδικές κινήσεις (ομολογουμένως οι κοπέλες ειδικεύονται σ' αυτό, σε αντίθεση μ' εμάς). Όσο για την ψυχολογία, μοιραίο είναι να σε πάρει από κάτω, αλλά είσαι πιο μάγκας αν περάσεις το λούκι μόνος σου - κι η ταπεινή μου γνώμη είναι πως όσο λιγότερα ξέρουν οι άλλοι, τόσο καλύτερα (γι' αυτό εξάλλου λέμε τα προσωπικά ζητήματα προσωπικά). Κάπως έτσι είναι που ωριμάζουμε τελικά και ανδρωνόμαστε αν θες. Εφόσον χωρίζεις με αξιόλογο άνθρωπο, σέβεται κι αυτός/αυτή την αξιοπρέπειά σου και δε γυρίζει να λέει διάφορα. Εάν χωρίζεις με τσόλι, πάλι κερδισμένος είσαι και κανείς δε θα σε πάει φυλακή άμα ξέρεις τι πρέπει να τής κάνεις (κι επειδή δεν είμαι υπέρ της βίας αφήνω τα υπόλοιπα στη φαντασία σου). Ο πολιτισμένος χωρισμός μπορεί νάναι η αρχή μιας καλής φιλίας (δύσκολο βέβαια, γιατί προϋποθέτει ποιότητα και στους δύο).
Και στην τελική, η αδιαφορία δεν είναι καθόλου κακό πράγμα, όπως βλέπεις κι εσύ, όπως βλέπω κι εγώ, και μπορεί να είναι και το κλειδί για έναν πετυχημένο γάμο (αν υποψιαστώ ότι αυτό ισχύει θα πυροβοληθώ, αλλά απ' όσο βλέπω από πολλούς παντρεμένους φίλους μου ισχύει). Δε νομίζω πως η αδιαφορία κάνει κάποιον κάφρο (τα απωθημένα μάλλον τον κάνουν).
Και τελικά το ηθικό δίδαγμα είναι ότι τσουλάκια βρίσκεις εύκολα και ξέρεις τι θέλουν, και την ημερομηνία λήξης τους, άμα θες γυναίκα για σχέση την ψάχνεις πολύ, οπότε το παίζεις recruiter σε interview και αδιαφορείς. Οι καλές θα ξεχωρίσουν στη συνέντευξη και στο ενδιαφέρον για την εταιρία μας, και θα προτιμηθούν αν έχουν προτάσεις κι από αλλού. Άμα το κάνουν οι πολυεθνικές και οι γυναίκες, γιατί όχι κι εμείς...
#20~dimitris @ 28/4/2004 - 19:28
By the way, δεν ξέρω αν υπάρχει αιτιώδης σχέση που να συνδέει αυτοκίνητο και γυναίκα (ναι σιγά που δεν υπάρχει...), αλλά ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα όσες σχέσεις έχω κάνει να είναι με εξαιρετικά και σφαιρικά καλλιεργημένες γυναίκες. Δε σκοπεύω να ζήσω τη ζωή μου όλη έτσι αλλά συμφωνώ με τα προλεγόμενά σου περί της Μερσεντές του κολλητού.
#21~KKostas @ 29/4/2004 - 16:06
Βασικά με κάλυψες πλοίρος οπότε τα λόγια είναι περιτά!Το μόνο που θα ευχηθώ είναι το να μην υπάρχει άλλος φόβος στις σχέσεις!Γουστάρεις παιδάκι μοιυ?Πες το!Τι με τυρανάς?Και επιτέλους αυτή η χαζή νοοτροπία"όλοι οι αντρες είναι μαλάκες και όλες οι γυναίκες πουτάνες" οπως και επίσεις"Α τον μαλάκα μου την έπεσε απ το πρώτο ραντεβού/ά τον μαλάκα δεν μου την έπεσε gay είναι" επιτέλους να σταματήσουν!ΒΑΡΕΘΗΚΑ!Σχέση = ευτηχία!Βρείτε τον άνθρωπο που θέλετε πραγματικά και όπως είπες και εσυ Δημήτρη ας μην είναι για πάντα!Απλά να περνάμε καλα!Αυτα!
#22~costas @ 7/5/2004 - 09:58
Ζήτω τα firewall :-( Πήγα να γράψω ένα σχόλιο και το firewall μου το έκοψε. Σιγά μην το ξαναγράψω (1900 γράμματα), αφού ούτε εγώ το θυμάμαι πλέον :-p
Αλλά όποιος παθαίνει μαθαίνει. Την άλλη φορά CTRL+C πριν το "Ρίξω".
Φιλιά
#23~didimos @ 19/5/2004 - 17:16
να εισαι καλλα
#24~Fyrentenimarr @ 20/5/2004 - 01:54
/
Συμφωνω σε αρκετα απο αυτα που ειπωθηκαν εδω μεσα και αυτο που εχω να ρωτησω ειναι το εξης ...
/
Ποτε ο κοσμος θα αντιληφθει την λεξη "ευθυνη" και θα βγει καθαρα και ξαστερα να πει ο καθενας στο ταιρι του την αληθεια ( για το τι νοιωθει , τι πιστευει , πως τον/την βλεπει , που πανε κλπ ) και κοροιδευει ο ενας τον αλλον ?
/
Αυτη την εποχη εχουμε αναγει την καρδια και τα αισθηματα τα μας σε παιγνια του έταιρού μας ημισυ ... Ε ΟΧΙ λοιπον ! οποιος/α παιζει με αυτα τα πραγματα θα επρεπε να τρωει ενα βολε που να το θυμαται μια ζωη ... ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ομως σημερα το να παιζεις με τα αισθηματα των αλλων θεωρηται "μαγκια" !!! και ειτε σε αντροπαρεες ειτε σε γυναικοπαρεες τα σχολια στυλ " Την εχω και ψηνεται και μετα θα την σουταρω " , " Ασε το βλημα να λιωνει για μενα " κλπ ... δινουν και περνουν ...
/
Και η φαση ειναι οτι οι περισσοτεροι/ες αντι να κοιταξουν ανθρωπους-θησαυρους που εχουν κοντα τους και νοιαζονται πραγματικα γι΄'αυτους πανε και τρεχουν και κολανε σε κατι βληματα ή σε κατι χαζογκομενες που τους/τις εχουν Γραμενους , και ως εστι τους/τις κανουν στο τελος κουρελι ... και που γυρνανε για παρηγορια ? στους σιγουρους/ες ...
ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !
/
Οσο για την μερσεντες που ακουστηκε αστα ... πονεμενη ιστορια το τετρατροχον ... εχεις ροδα ? η αξια σου στο " παζαρι " αυξανεται εκθετικα ... ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ? "που πα ρε καραδημοοοοοο ?" θα σου πουν οι μισες ...
/
Κλεινοντας ενα εχω να πω ... αν εισαι σημερα ρομαντικος και ηπιος την εβαψες ... εισαι σε λαθος εποχη ... :-(
/
"We often need to be reminded that a sunrise can last only a few seconds ,but its beauty and intensity can
burn into our hearts for ever ."
/
#25~x-piral @ 13/7/2005 - 18:30
"Κλεινοντας ενα εχω να πω ... αν εισαι σημερα ρομαντικος και ηπιος την εβαψες ... εισαι σε λαθος εποχη ... :"

Απο τα πιο σωστά replies που είδα...εκει εγκειται το προβλημα

Για να γράψεις σχόλιο στο άρθρο πρέπει να είσαι μέλος του site και να έχεις κάνει login.