Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Φτύσε καλλιτεχνικά
Είχες ένα πριβέ μήνυμα. Η Lilla το διάβασε οπότε ρώτα την να σου πει τι έγραφε.
Παρασκευή, 29 Μαρτίου

Φετίχ

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #131128 από Azatoth στις 11 Νοεμβρίου 2014, 10:05μμ

Azatoth

Εικονίδιο
banned
μέλος από: 11/11/2014
μηνύματα: 62 αποδεκτές 0
Καλησπέρα αγαπητά μέλη του φτού!
Παρακολουθώ καίρο τώρα το φόρουμ και αποφάσισα να εγγραφώ κι εγω. Με λένε Τάσο και είμαι μαθητής της 3ης λυκείου (17 χρονών). Παρατήρησα πως στο φόρουμ δεν υπήρχε θέμα σχετικό με τα φετίχ.
Για όσους δεν ξέρουν, φετιχ είναι " καθετί στο οποίο αποδίδεται μια υπερβολική σημασία, που ξεπερνάει την πραγματική αξία του, τις πραγματικές του ιδιότητες" (Απο νεόελληνικο λεξικό).
Απ'οτι φαντάζομαι, πολλοί εδω πέρα θα έχουν φετίχ με τα πόδια, η λεγόμενη ποδολαγνία. Αναρωτίομουν όμως αν υπάρχει κανείς εδω που μοιράζετε τα ίδια φετίχ με εμένα, τα οποία είναι, τα κολλητά ρούχα (καλσόν, κολάν κλπ), και το "Bondage" ή αλλίως "BDSM", το οποίο μπορεί να θεωρήθει και ως "roleplay", δηλαδή ένα παιχνίδι ρόλων, του αφέντη, και της σκλάβας.
Θα μου άρεσε να ακούσω ποια φετίχ είναι πιο γνωστά, και γενικός, ποιά ειναι τα δικά σας φετίχ.
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #131195 από Pelvic_Thrust στις 16 Νοεμβρίου 2014, 4:14μμ

Pelvic_Thrust

Εικονίδιο
μέλος από: 5/11/2009
μηνύματα: 613 αποδεκτές 0
Και μενα μαρεσουν τα γυναικεια ποδια, αλλα με οριο. Στην κατηγορια της ποδολαγνιας υπαρχουν βρωμοκαταστασεις που δεν θα τις εκανα με τιποτα. Απλα μαρεσει κυριως να τα χαζευω η να τα κανω ενα μασαζ :) Το ωραιο γυναικειο ποδι ειναι για μενα κατι σαν εργο τεχνης και το σημειο του σωματος που εκπεμπει την περισσοτερη θυληκοτητα.
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #131239 από 69mounokataktht στις 19 Νοεμβρίου 2014, 8:54μμ

69mounokataktht

Εικονίδιο
μέλος από: 19/11/2014
μηνύματα: 2 αποδεκτές 0
εμενα με αναβει να της χαιδευω της κοπελας τις γαμπες.. θεωρω οτι ειναι ενα σημειο του σωματος π πραγματικα αναδεικνυει τισ γυναικειες καμπυλες
προφίλάλλα...˵quote˶