Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Αν οι συνεντεύξεις στις προσλήψεις ήταν αποτελεσματικές, τότε δε θα υπήρχαν απολύσεις.
Πέμπτη, 16 Μαΐου

Με την 2η ξαδέρφη μου

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #138383 από nick700 στις 19 Δεκεμβρίου 2016, 12:49μμ

nick700

Εικονίδιο
banned
μέλος από: 19/12/2016
μηνύματα: 3 αποδεκτές 0
Λοιπόν το θέμα έχει ως εξής: Καταρχήν είμαι 18.Λοιπόν είμαι πρωτοετής φοιτητής και γνώρισα μέσω κοινής παρέας μια κοπέλα κουκλαρα ψηλή 1,78 μ., μελαχρινή, αδύνατη,όμορφη κτλ επίσης 18 πρωτοετής φοιτήτρια.Κάναμε έντονη παρέα και από ερωτήσεις ο ένας στον άλλο μάθαμε ότι είμαστε δεύτερα ξαδέρφια.... Η κοπέλα είπε δεν έχει σημασία.... Ως τώρα βγαιναμε με κοινές παρέες την Τέταρτη όμως θα βγούμε οι δύο μας πρώτη φορά σε ένα καφέ... Απο εκεί ίσως πάμε να δούμε ταινία σινεμά. Μετά δε ξέρω... Επιπλεον επειδη δυσκολευομαο με τα διαβασματα μου η κοπελα προσφερθηκε να με βοηθησει να διαβασω και θα πηγαινω απο το σπιτι της για ιδιαιτερα.Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει ενδεχόμενο να γίνει κάτι καταλαβαίνετε τι εννοώ... Επίσης να πω εδώ ότι συζητά μαζί μου έντονα θέματα του σεξ ας πούμε μολις της ειπα οτι ειμαι παρθενος μου ειπε οτι αυτη εχει κανει τρεις φορες σεξ και οτι θα πρεπει να μαθω πιο πολλα για το σεξ απο μια κοπελα πιυ θα μπορει να μου δωσει μια σταθερη σχεση γενικά ειναι πολύ απελευθερωμένη στο θέμα του σεξ ίσως λίγο απότομη με τους άγνωστους νευριαζει εύκολα με τους ξένους αλλά με εμένα είναι πολύ γλυκιά και προκλητική(καταλαβσινετε τι εννοώ) κάποιες φορές...Η κοπέλα αν και δεύτερη ξαδέρφη μου χώρισε το πρώην αγόρι της μόλις με γνώρισε πριν ακόμα μάθουμε ότι είμαστε δεύτερα ξαδέρφια..Τι κάνω;Τι ισχύει με δεύτερα ξαδέρφια;Η κοπέλα(η 2η ξαδέρφη μου) θέλει σχεση και σεξ...
προφίλάλλα...˵quote˶
6
Μήνυμα #138396 από chronus στις 21 Δεκεμβρίου 2016, 4:37πμ

chronus

Εικονίδιο
μέλος από: 22/9/2016
μηνύματα: 48 αποδεκτές 0

Αποδεκτή απάντηση