Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Εκτός του σκύλου, το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Εντός του σκύλου είναι πολύ σκοτεινά για να διαβάσει κανείς.
Σάββατο, 4 Μαΐου

Στοματικό

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #81702 από The_Real_Maria στις 10 Ιουλίου 2011, 1:20πμ

The_Real_Maria

banned
μέλος από: 10/7/2011
μηνύματα: 24 αποδεκτές 0
Είμαι εντελώς αρχάρια στο στοματικό και μ'αρέσει ο τρόπος που η Τζούλια
το κάνει πως μπορώ να κάνω στοματικό σαν τη Τζουλια?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

Σημείωση moderator: Γίνεσαι banned επειδή το ξεκωλίδι που έβαλες στην υπογραφή σου ήταν αφορμή να μας γίνει επίπληξη από την Google με την απειλή να σταματήσει η προβολή διαφημίσεων στο site και συνεπώς το μοναδικό εισόδημά μας. Επίσης ως συνέπεια των πράξεών σου, καταργείται στο εξής η προβολή υπογραφών στο φόρουμ για όλα τα μέλη.
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #81704 από Aitherovamwn στις 10 Ιουλίου 2011, 1:59πμ

Aitherovamwn

Εικονίδιο
banned
μέλος από: 5/11/2010
μηνύματα: 421 αποδεκτές 0
οχι βρε κοπελα μου σα τη πουτανα!!
καντο με δικο σου τροπο και μη κοιτας τσοντες για να μαθεις ειναι μαλακιες εντελος!!
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #81707 από M1k3y στις 10 Ιουλίου 2011, 2:56πμ

M1k3y

Εικονίδιο
μέλος από: 29/12/2010
μηνύματα: 846 αποδεκτές 0
Έγραψε:(Aitherovamwn@10 Ιουλίου 2011)
οχι βρε κοπελα μου σα τη πουτανα!!
καντο με δικο σου τροπο και μη κοιτας τσοντες για να μαθεις ειναι μαλακιες εντελος!!

Εγώ διαφωνώ σε αυτό. Δες και διάβασε ό,τι μπορείς, κακό δε θα σου κάνει.

Τώρα, όσον αφορά το ερώτημά σου, κοίταξε, η Τζούλια δεν είναι και καμιά σοβαρή πορνοστάρ, μια πατσαβούρα είναι (ερασιτέχνις), οπότε προφανώς και μπορείς να το κάνεις όπως η Τζούλια, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να το κάνεις όπως η Τζούλια.
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #81730 από nikos200 στις 10 Ιουλίου 2011, 6:03μμ

nikos200

Εικονίδιο
μέλος από: 17/11/2010
μηνύματα: 244 αποδεκτές 0
δοκιμασσε σε καμια μπανανα... δες πως το κανει καμια σοβαρη πορνοσταρ γτ οπως αναφερθηκε η κοπελα ειναι ασχετη... και δοκιμασετο σε μπανανα