Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Η Lilla τρώει φρίκες!
Πέμπτη, 9 Μαΐου

Να της πω να πάμε για ποτό;

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #135184 από nonreligius στις 06 Οκτωβρίου 2015, 3:14μμ

nonreligius

Εικονίδιο
μέλος από: 21/6/2015
μηνύματα: 298 αποδεκτές 0
Γεια σας, θέλω βοήθεια διότι παίζει κάτι με μία κοπέλα. Χτες της είπα ότι μου αρέσει, ότι έχει κάτι ξεχωριστό που δεν έχω βρει σε καμία άλλη σχέση μου κτλ. Αυτή χαμογελούσε συνεχώς, μου είπε ότι την κολακεύει αυτό που έκανα όμως με βλέπει φιλικά επειδή είναι νωρίς (την ξέρω 2 βδομάδες περίπου). Εγώ της είπα ότι θα την περιμένω όσο θέλει, και μετά έφυγα. Προσωπικά κατάλαβα ότι εμφανισιακά τουλάχιστον της αρέσω (δεν ξέρω βέβαια πόσο), και ότι είναι θετική για μια πιθανή σχέση στο μέλλον (ελπίζω όχι μακρινό).

Με την κοπέλα είμαστε στην ίδια παρέα (είμαι φοιτητής), όμως βρήκα κάτι καινούρια άτομα και δεν ξέρω αν θα κρατήσει για πολύ ακόμη. Οπότε οι ευκαιρίες να με γνωρίσει καλύτερα είναι περιορισμένες.

1) Εσείς πώς λέτε να κινηθώ από δω και έπειτα, χωρίς να την πιέσω αλλά ταυτόχρονα να κάνουμε σχέση σύντομα;

2) Σκέφτηκα να της πω να πάμε για ποτό αύριο, όμως 2 μέρες μετά μου φαίνονται κάπως νωρίς. Εσείς τι γνώμη έχετε;

3) Υπάρχει τρόπος να την κάνω να κολλήσει σύντομα; Ή πρέπει να περάσει πολύς καιρός;

Παρακαλώ βοηθήστε...
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #135185 από underme8 στις 06 Οκτωβρίου 2015, 3:33μμ

underme8

Εικονίδιο
μέλος από: 3/7/2015
μηνύματα: 33 αποδεκτές 0
Φίλε non έχεις έρθει φτάσει πλέον στο 95% της "δοκιμασίας".Χωρίς να έχεις τίποτα να χάσεις με κάθε επιφύλαξη θα σου πρότεινα το Νο.2,είναι αυτό ακριβώς που θα έκανα στην περίπτωσή σου -όντως και ανυπόμονος άνθρωπος-,όμως κρατάω μια μεγάλη επιφύλαξη ως προς τον χαρακτήρα της κοπέλας καθώς όντως υπάρχει περίπτωση να φανείς πολύ βιαστικός.Σε περίπτωση όμως που της αρέσεις και δεχθεί δε βρίσκω λόγω να μην φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Αυτή ήταν η προσωπική μου άποψη πάνω σε αυτό που είπες,πάρε άλλες 2-3 και κρίνε αναλόγως,είσαι σε καλό δρόμο φίλε.