Στείλε λεφτά στο ftou.gr
H ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις: Επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεκινάς ν' αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.
Πέμπτη, 9 Μαΐου

Έχασα κάποια άτομα που έκανα παρέα...

Απάντησε  Γράψε θέμα
Μήνυμα #135233 από nonreligius στις 12 Οκτωβρίου 2015, 4:53μμ

nonreligius

Εικονίδιο
μέλος από: 21/6/2015
μηνύματα: 298 αποδεκτές 0
Φίλοι μου γεια σας. Θα τα πω γρήγορα να μην σας κουράσω. Είμαι φοιτητής και πριν τρεις βδομάδες περίπου γνώρισα κάποια άτομα, με τα οποία περνούσαμε πολύ καλά (βγαίναμε συνέχεια, τρώγαμε μαζί κτλ). Πριν μία βδομάδα είχαμε πάει για clubbing και την έπεσα σε μία κοπέλα από την παρέα (είχα ξεσαλώσει άσχημα, καθώς ήπια αρκετά ως μη συνηθισμένος). Μετά από 2 μέρες της είπα ότι τη γουστάρω, αυτή μου είπε ότι την κολακεύω αλλά με βλέπει φιλικά. Από τότε δεν ξέρω τι έπαιξε, αλλά αυτή ούτε που μου μιλάει και όλη η παρέα με έχει στην απ'έξω, ενώ με συμπαθούσαν πολύ και πάντα με καλούσαν!! Εγώ προσωπικά με τη συγκεκριμένη ξενέρωσα απίστευτα, και ακόμη και να ερχόταν να μου έλεγε να κάνουμε κάτι θα έλεγα όχι.

Εσείς τι λέτε ότι παίχτηκε; Λέτε να έχει κάποια σχέση; Πώς μπορώ να τους ξανακερδίσω πίσω; Να σημειωθεί ότι πρώρα πρέπει να τα βρω με την κοπέλα αυτή, καθώς είναι από τα πιο "σημαντικά" άτομα στην παρέα, και άμα δεν μου λέει ούτε καλημέρα (στην κυριολεξία) εγώ δεν έχω θέση. Μετά από αυτό, πώς μπορώ να τα βρω μαζί της;

Η πιο λογική λύση είναι να βρω νέους φίλους (ήδη ξέρω ένα παιδί που με εκτιμάει πραγματικά-αλλά είναι μόνο ένας, καθώς από τη στιγμή που έδεσα με την παρέα αυτή δεν μπήκα στον κόπο να ψάξω και με άλλα άτομα). Αλλά τους θέλω πίσω... Είναι πραγματικά τα άτομα που περνάω τέλεια μαζί τους...
προφίλάλλα...˵quote˶
Μήνυμα #135260 από nonreligius στις 13 Οκτωβρίου 2015, 5:43μμ

nonreligius

Εικονίδιο
μέλος από: 21/6/2015
μηνύματα: 298 αποδεκτές 0
Κανείς;;
προφίλάλλα...˵quote˶
6
Μήνυμα #135266 από underme8 στις 14 Οκτωβρίου 2015, 11:28μμ

underme8

Εικονίδιο
μέλος από: 3/7/2015
μηνύματα: 33 αποδεκτές 0