Στείλε λεφτά στο ftou.gr
Η αποτυχία της προετοιμασίας είναι η προετοιμασία της αποτυχίας.
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου

Webmaster Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2005

Μυστικά επιβίωσης μιας online κοινότητας

Φέξε μουΤο κείμενο που θα διαβάσετε απευθύνεται σε άτομα αυξημένης νοημοσύνης. Στο άρθρο μου αυτό θα αποκαλύψω τα μυστικά της σωστής διαχείρισης μιας online κοινότητας και όποιος κόβεται ας το διαβάσει για ν' αποφύγει τα χειρότερα. Προσφέρω, δηλαδή, λίγη από τη σοφία μου στον ανταγωνισμό γιατί έχουμε αρχίσει να βαριόμαστε μόνοι μας στην κορυφή και δε μπορούμε άλλο έτσι. Μας αντιγράφετε στραβά που μας αντιγράφετε τρομάρα σας, ε διαβάστε λοιπόν εδώ για να το κάνετε σωστά.


Ο μέγας δάκος της online κοινότητας ήταν και είναι ένας:

 

Η διαπλοκή!

 

Και εάν μεν η κοινότητα αποσκοπεί στη δημιουργία δεσμών ερωτικών κυρίως μεταξύ των μελών (υπηρεσία dating - online προξενιά) και στο συνεπαγόμενο κέρδος, τότε το καταπίνουμε και κάνουμε τα στραβά μάτια διότι αφενός μας φέρνει κόσμο και αφετέρου μας δημιουργεί έναν σταθερό "πυρήνα", μια μάζα "μονιμάδων" - ευνοούμενων αυλικών όπου γύρω της ως μακρινοί δορυφόροι στριφογυρίζουν σα χαμένοι οι "έξω της ομάδας" ή guests (θύματα). Στη μυστήρια πορεία του ελληνικού Internet έχουμε δει ότι οι αυλικοί είναι εκείνοι που καρπώνονται τις προσφορές των guests και οι guests ως μπασκλασαρία δεν τολμούν ούτε να αγανακτήσουν καν, διότι οι ευνοούμενοι έχουν και κάποια εξουσία.

 

Φυσικά επειδή στο μοντέλο αυτό η διαπλοκή είναι εγγενής, τέτοια σχήματα έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως ένα ως δύο χρόνια το πολύ. Μετά το διάστημα αυτό κάποιος από τους ευνοούμενους βαριέται και παρασύρει κι άλλους ή στασιάζει και έχει απαιτήσεις δημιουργώντας ρήξη στον πυρήνα της κοινότητας. Οι μαθημένοι στην υποδούλωση guests εμφανίζονται πλέον αποσυντονισμένοι όπως ο Ranfield στο "Δράκουλας νεκρός και μ' αρέσει" που έχασε το master του και ψάχνουν να βρουν νέο master. Δε θ' αργήσουν να τον βρουν και θα ξαναγίνει πάλι το ίδιο σκηνικό μέχρι να εξαντληθούν ή να ωριμάσουν.

 

Τα συμπτώματα μιας τέτοιας (dating) κοινότητας είναι εύκολα αναγνωρίσιμα: Ατέλειωτα θέματα στο φόρουμ με μηδενική ουσία, κρύα ανέκδοτα, σάχλες, ανάξια λόγου ή ανάγνωσης τσουρνεμένα κατεβατά και χαζές έως ηλίθιες φωτογραφίες που ως χλιδανό αστείο πέπλο καλύπτουν τον πραγματικό χαρακτήρα της, το online προξενιό. Στο τέλος κάποιος βρίσκεται και δικαιολογημένα διαμαρτύρεται ότι του την έσπασε η υπερχείλιση χαζομάρας και τότε όλοι ως μια γροθιά πέφτουν πάνω του για να τον φάνε. Ενίοτε δε, θα δείτε και φαινόμενα μαζικής υστερίας: Εάν κάποιος εμφανιστεί και σηκώνει λίγο το δούλεμα, θα φάει τέτοιο κράξιμο που μετά ούτε ο καλύτερος ψυχολόγος δε θα μπορεί να τον επισκευάσει. Χαρακτηριστική περίπτωση χαμηλού επιπέδου (τσουγδέ) ελληνικής συμπεριφοράς. Εάν οι κανόνες της κοινότητας απαγορεύουν το ρατσισμό αλλά εμφανιστεί κάποιος αυλικός και γράψει κάτι ρατσιστικό, όλοι θα ξεροκαταπιούν και θα επικροτήσουν. Αν κάποιος δορυφόρος - guest παραπονεθεί, θα φάει πόρτα. Τέτοιες κοινότητες, όσα templates κι αν αλλάξουν, όσους servers κι αν σηκώσουν για να υποστηρίξουν την πολυλογία τους, στο τέλος αποσυντίθενται στα εξ' ων συνετέθησαν: Σκατίλα, σαπίλα, μασχαλίλα. Και ποδαρίλα.

 

Εάν όμως η κοινότητα δεν αποσκοπεί σε υπηρεσίες προξενιών αλλά ούτε και στο (υλικό) κέρδος αλλά αντίθετα έχει να προσφέρει κάτι, τότε δε χωράει καμία ανοχή στη διαπλοκή. Πολύ μαγκιόρα δομή, αλήθεια, μια και χρειάζεται ατέλειωτη προσπάθεια και προσφορά από τους ιδρυτές της και μάλιστα χωρίς άμεσα οφέλη. Κι όμως, αυτές είναι οι κοινότητες που άπαξ και ιδρύθηκαν επιβίωσαν ακόμα και στις πιο δύσκολες φάσεις. Η κοινότητα του open source, η κοινότητα των μανάδων ενάντια στο όρθιο κατούρημα, οι πρωκτογεύστες αλλά και το ftou.gr (εμείς είμαστε αυτοί, ρε μπούφο), αν βέβαια μπορούμε να το ονομάσουμε κοινότητα. Γιατί; Γιατί έχουν κάτι που δεν έχουν οι άλλοι: Λόγο ύπαρξης.

 

Η μεγάλη διαφορά είναι η εξής: Οι μεν (προξενητάδες) δεν προσφέρουν τίποτα. Φτιάξανε εκεί ένα μαντρί και κλείσανε τα πρόβατα να βατευτούν και βγάζουν λεφτά από τους σπόνσορες του βατέματος. Στο τέλος τρώνε την απόξω μέσα, διότι η βαρβατίλα στα λεφτά τους υποβιβάζει σημαντικά στα μάτια εκείνων που θέλουν να εντυπωσιάσουν, τραγικό πράγματι. Οι δε (μάγκες), έχουν πιάσει το νόημα και τη φιλοσοφία. Πίνουνε το τσαγάκι τους προγραμματίζοντας ευτυχισμένοι, κατουρούν πολιτισμένα και γεύονται μερακλίδικα τον πρωκτό του πλησίον τους. Αυτός είναι καφές. Δε χωράνε περισσότερα λόγια στο θέμα.

 

Κι αν εσύ που διαβάζεις τώρα, ανήκεις στην κατηγορία ένα και αμφισβητείς τα λεγόμενά μου, δοκίμασε ένα απλό πείραμα, μια μικρή διορθωτική κίνηση που κάναμε κι εμείς όταν πήγαν να μας κάνουν σαν εσένα και επανήλθαμε στον προορισμό μας: Να εφαρμόσεις για μια μέρα τους κανόνες που ο ίδιος θέσπισες και θα δεις στο τέλος πόσοι θα σου απομείνουνε, αν τολμάς.

Μαθήματα Rohala Art

Σχόλια:

#1~iliostalaxti @ 1/9/2005 - 21:31
Η παράνοια με τη διάνοια βρίσκονται

δίπλα - δίπλα και πολλές φορές

δύσκολα τις ξεχωρίζεις .
#2~tirokafteri @ 2/9/2005 - 15:27
Ουάου!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ftou από αυτό το άρθρο κέρδισε τουλάχιστον 3 μέλη! Δηλαδή, κι εγώ έγινα μόλις τώρα μέλος για να πω κι εγώ την άποψή μου!
Μα καλά... Επικοινωνείτε με το περιβάλλον γύρω σας???? Αυτό το άρθρο (αν δεν με κοροϊδεύουν τα μπιρμπιλοτά μου μάτια) είναι κατηγοριοποιημένο στο "Πλάκα"! Εκτός κι αν είμαι χαζή και η κατηγορία ενοεί Ταφόπλακα!!! Μα διάβασα όλα τα σχόλια και πραγματικά στεναχωρήθηκα που αντί να είστε εδώ για να περνάτε όμορφα, έρχεστε και χαλάτε τη ζαχαρένια σας με το τι είπε ο ένας και πως το είπε ο άλλος και γιατί το είπες έτσι και εσύ είσαι χαμηλού επιπέδου και ο ένας έτσι και ο άλλος αλλιώς! Χαλαρώστε λιγάκι γιατί θα γεράσετε γρήγορα! Εγώ πάντως γράφτηκα για να περνάω όμορφα...
Καλώς με δεχτήκατε... και ΚΣΟΥΤ οι κατινιές! :)
#3~dbeat @ 17/9/2005 - 15:30
"Nothing exists except atoms and empty space; everything else is opinion."
--Democritus

Tsiou!
#4~SilentLord @ 31/3/2005 - 23:08
(H)
#5~Costis @ 4/4/2005 - 14:51
Webmaster,
Kala e, me tsantises toso poli me tis pipes pou egrapses pou anagastika na gino melos sto ftou mono ke mono gia na sou po dio tris skepsis mou.
1. Otan grafis arthra, exis megali euthini apenanti sto kino pou tha ta diavasi, kathos vasi tou arthrou sou, poloi tha sximatisoun apopsi. Gi auto, protino entonotata na ekfrazis tis apopsis sou os teties (apopsis diladi, ke oxi pagosmies alithies) ke na prospathis pou ke pou na ise ligo pio antikimenikos, ke na parousiazis ke alles apopsis - oxi mono tin diki sou.
2. Pios ise esi re maga pou tha krinis pio thema ine saxla, pio thema ine gelio, ke pio thema ine sovaro... Les ke kanoume ipsili filosofia sto ftou, ke prospathoume na lisoume ta provlimata tou kosmou! O kathenas mas ksekourazete ke apolamvani alla pragmata, den katalaveno pios se evale esena kriti tou ti ine saxlo ke ti oxi.
3. Les oti ta sites auta den exoun logo iparksis. Anikse ligo ta matia sou ke tha dis oti exoun oxi mono ena, ala polous logous iparxis, dio apo tous vasikoterous ine a. fernoun konta anthropous pou ine ntropaloi/den exoun xrono/den vgenoun ekso ke tous dini enan alo tropo epikinonias ke b. ksekourazoun ke diaskedazoun. Polis kosmos pigeni stis kinotites autes gia na perasi kamia oritsa xoris na prepi na kani varia sizitisi, apla gia na xalarosi. Opos kano ego sto ftou.
Sinexizete...
#6~Costis @ 4/4/2005 - 14:52
4. Opos ke esi diapistoses, kamposos kosmos stin elada, ke para poli perisoteros sto eksoteriko (opou ke edrevo pros to paron) PLIRONI lefta gia na grafti stis dating kinotites pou katadikazis. Auto apo mono tou tha eprepe na se kani na skeftis oti gia na iparxi kosmos pou plironi, malon kati kala kanoun autoi pou dimiourgisan tin kinotita. Malon ikanopioun kapia anagi, ke malon exoun ena solid business case. Mporoume na poume to idio ke gia to ftou? Diladi, an valis registration fee, tha exi meli to ftou i tha tin kopanisoun oloi?
Emis stin elada, exoume ena kalo ke ena kako. To kalo ine oti exoume apopsi gia pantos epistitou. To kako ine oti imaste ke ligo malakes ke klinoume ta aftia mas stis apopsis ton allon. Protino lipon, mias ke esi dinis grami se auto to site, na dinis to kalo paradigma ke otan grafis arthra, min vgazis ta nevra sou/xoli sou/kakia sou i oti allo se exi tsantisi toso pano sta meli tou site. Anikse matia ke aftia, deksou oti den ise o monos gamias sto planiti, ke arxise ligo na psaxnis ta pragmata se perisotero vathos anti na menis stin epifania ke na katadikazis oti prosopika den se ekfrazi. Auto kani oli tin diafora metaksi tou "exo apopsi" ke "leo pipes".
Filika,
Costis.
#7~aris @ 4/4/2005 - 19:05
Μη με βάζεις τώρα να απολογούμαι για το συμβουλευτικό μου ύφος μου που παρανόησες. Πάντως σχετικά με το ρεgιστρέιshον φη μάλλον έχεις δίκιο και θα μου άρεσε να το εφαρμόσουμε, γλιτώνουμε χώρο, bandwidth κλπ κλπ.
Όμως η μεγάλη διαφορά που πάνω στα νεύρα σου δε βλέπεις, είναι ότι το ftou σου δίνει το προνόμιο να βρίσεις τον αρθρογράφο σε αντίθεση με τα προξενητάδικα που παρόλο που τα πληρώνεις, σου στερούν κι αυτήν ακόμα τη στοιχειώδη ελευθερία στην έκφραση.
Kisses,
Webmaster
#8~Costis @ 5/4/2005 - 01:01
File Webmaster (Ari?),
Den tithete thema vrisimatos tou arthrografou, para sxolio me prothesi na feri veltiosi.
I eleuftheria tis ekfrasis ine poli megali ipothesi. Ine to megalitero dikeoma ke i megaliteri ipoxreosi episis, Exoume lipon tin ipoxreosi na min leme oti mas katevasi i glava mas, ala na vgazoume pros ta ekso oti pio piotiko mporoume!
P.S. den exo nevra.. Apla pistevo me pathos oti i apolites apopsis ine aparetites men, ala prepi na ekfrazonte poli prosektika apo tin alli.
Costis.
#9~aris @ 5/4/2005 - 09:36
Δεν είναι απόλυτες απόψεις. Είναι οι απόψεις μου και είμαι ένας σοφός άνθρωπος. Εσύ είσαι ένας μη - σοφός άνθρωπος που δε μπορείς να καταλάβεις τη σοφία μου και την κάνεις redirect στις πίπες. Me σοφός, You πίπες.
#10~Costis @ 5/4/2005 - 14:44
Ego fteo pou asxoloume me karagiozides. Oute sofos ise, oute anthropos. Kane ipomoni mexri tin ora pou tha pethanis, opos kanoume oloi mas!
#11~SilentLord @ 7/4/2005 - 22:47
Έχεις απόλυτο δίκιο γουεμπμαστερ. Οι δίαφορες "κοινότητες" 'οντως είναι για τα μπάζα και δείχνουν την παρακμή της ελεεινής κοινωνίας.
Όσον αφορά αυτούς που πληρώνουν για να γίνουν μέλη...η επιστήμη σηκώνει τα χέρια και τα πόδια ψηλά...Κωστή αυτό δεν είναι επιχείρημα(το οτι δηλαδή πληρώνουν)...Και για τα τσιγάρα πληρώνουν οι άνθρωποι, αυτό ομως δεν κάνει τα τσιγάρα ωφέλιμα ή χρήσιμα και ούτε τους καπνιστές ξεχωριστούς.
Τέλος οι απόλυτες απόψεις είναι απαραίτητες και δεν χρειάζεται να εκφράζονται καθόλου μα καθόλου προσεκτικά. Δεν σχολίασε ο μαστερ τους πρωσοκρατικούς φιλοσόφους αλλα παρακμιακές κοινότητες.Αν τώρα εσυ είσαι μέλος μπράβο σου και εις ανώτερα!!!Εμείς εδω στην Ελλάδα μπορεί να είμαστε και λίγο μαλάκες μα λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.Όταν κατι είναι μπούρδα έχουμε υποχρέωση να το τονίσουμε(για το καλό της προόδου).
Επίπεδο του φτου είναι (παν)υψηλό μόνο και μόνο επειδή είμαι μέλος(γοιθαουτ ρεγκιστρεσιονφι οφ κορσ)
#12~Costis @ 12/4/2005 - 15:12
Emis stin elada oxi mpori, imaste, ke oxi ligo, ala poli malakes...
Apopsi silentlord exoume oloi, kalos i kakos. Oi apopseis tou kathenos lipon den ekfrazoun pagosmies alithies, ala prosopikes gnomes, ke eki apolitotites den xorane.
Oson de afora tis pagosmies alithies, an pistevis oti ooooles i "kinotetes ine gia ta mpaza, kalo tha kanis na stiriksis auti tin diapistosi me epixirimata, ke oxi me to "etsi thelo", opos kanoun oi trampoukoi ke ta kakomathimena 5xrona.
Episis, to "leme ta pragmata mas me to onoma tous " exi katantisi ligo san to "leme oti malakia mas kavlosi pio dinata apo tous allous gia na epikratisi".
Telionontas, an thes na kanis eksipna sxolia, oi apolites apopsis ine xrisimes. An omos thes na kanis arthrografia/sovari sizitisi, tha xriasti na doulepsis o,ti mialo sou edose o Theos ligo perisotero...
As skeftomaste ke ligo prin kanoume kritiki. Vouta pou ke pou tin glossa sou sto mialo sou prin milisis, kalo kani.
#13~aris @ 13/4/2005 - 01:19
Εσύ τώρα δε μας είπες, παίρνεις λεφτά από τέτοιο προξενητάδικο ή σ' έχουνε κι εσένα μαντρωμένο και σου τα μασάνε ενώ από πάνω τους φωνάζεις yes master;
#14~SilentLord @ 13/4/2005 - 21:15
Μου φαίνεται οτι μπερδεύτηκες κάπου Κωστή...Περιμένεις πραγματικά, να χρησιμοποίησω επιχειρήματα εγώ ο ΣαηλεντΛορντ για να στηρίξω την άποψή μού; Θα το έκανα αν η συζήτηση αφορούσε ο,τιδήποτε άλλο εκτός απο τις φοβερές και τρομερές ιδεατές κοινότητες...
Οταν έγραφα οτι όλες οι κοινότητες είναι για τα μπάζα, σαφώς αναφερόμουν σε αυτές που κάνουν ον λαην προξενιό και όχι σε όλες.Απλώς δεν θεώρησα απαραίτητη μια τέτοια διευκρίνιση αφού απο το άρθρο καταλάβαμε(όλοι μας,θέλω να πιστεύω) το νόημά του.Εσύ τώρα με ποιόν τρόπο ερμήνευσες τα γραφόμενά μου με τέτοιον τρόπο δεν μπορώ να το εξηγήσω.
Μ αρέσει ομως που χρησιμοποίησες τις λέξεις μυαλό, κριτική, παγκόσμιες αλήθειες και Θεός σε μια λεκτική επίθεση στο πρόσωπό μου.
Τραμπούκος και κακομαθημένος δεν είμαι εγώ...Άλλωστε εσυ χρησιμοποίησες χαρακτηρισμούς οπως poli malakes,leme oti malakia mas kavlosi pio dinata apo tous allous gia na epikratisi".,Vouta pou ke pou tin glossa sou sto mialo sou prin milisis, kalo kani...
Το επαναλαμβάνω αν είσαι μέλος σε μια παρόμοια κοινότητα μην προσβάλλεσαι απο τις απόψεις μου.Συζήτηση κάνουμε, μην περιμένεις όλοι να σου λένε μπράβο είσαι τρομερός έχεις δίκιο...Με το επιθετικό σου υφος δείχνεις και το επίπεδό σου... Το επίπεδο ενός ανθρώπου με δόγμα και παντελή έλλειψη δημοκρατικής διαπαιδαγώγησης...
#15~Costis @ 15/4/2005 - 14:24
Aris,
Den ta perno apo kanenan ke den leo "yes master" se kanena. Den ipostirizo online kinotites, giati me afinoun pantelos adiaforo.
Den me apasxolei an sou aresoun i oxi autou tou idous oi kinotites. Me apasxoli o tropos pou parousiazis tis prosopikes sou apopsis les ke isxioun ana ton planiti, opos o nomos tis varititas. O kathenas exi dikeoma stin apopsi tou, ala apo tin stigmi pou tin ekfrazis dimosia (ke malista me toso pathos) kalo ine na exis ke epixirimata gia na tin stiriksis.
SilentLord:
Ksekola kamari mou apo tis kinotites. to thema den ine an ontos ine gia ta baza oi oxi. Mporoume na vroume xiliades epixirimata ke gia tin mia apopsi ke gia tin alli. To thema (epanalamvano ksana) ine to pos ekfrazoume tis skepsis mas, ke i parotrinsi mou ine na tis ekfrazoume os skepsis ke prosopikes idees, ke oxi os "auto ine ke allo den ine", giati osa epixirimata iparxoun apo tin mia meria, alla tosa iparxoun ke apo tin alli.
Oson afora tin glossa mou, protino na diavazis prosektikotera ta osa grafo, ke na min parerminevis, px. "poli malakes" xrisimopoiithike ston proto plithintiko, xoris na eksero ton eauto mou. Ta lipa "epithetika" mou sxolia ine ipotimitika an thes, ala ep' oudeni ivristika. Exi diafora.
En meri pantos xarika pou thixtikes. Tora mporis na diavasis to proto sxolio pou egrapses ke na katalavis giati sou zitisa na voutas ti glossa sto mialo sou prin milisis. Parousiases ton eauto sou ke tis apopsis sou os allazonas, apolitos, ke iperoptis.
To komiko tis ipothesis ine oti ego den exo ekfrasi tin apopsi mou epi tou thematos (dil. kinotites). I kritiki mou ine pano sto pos esi ke o webmaster ekfrazete prosopikes apopsis me varos ke sigouria pagosmias alithias.
I "epithesi" den itan epithesi, ke den itan sto prosopo sou. Stin sigekrimeni sizitisi esi ke o webmaster antiprosopevete olon ekino ton kosmo pou exi apopsi epi pantos epistitou, xoris epixirimata, ke tis ekfrazi me veveotita mathimatikou theorimatos. Sinexia...->
#16~Costis @ 15/4/2005 - 14:31
Telionontas, me katigoris os "anthropo dogmatiko ke me panteli elipsi dimokratikis diapedagogisis". Den mporo na ime dogmatikos, afou eos ke tora den exo kan ekfrasi apopsi epi tou thematos, para mono sxoliasa tin apolitotita me tin opia esi ke o webmaster ekfrazete tis dikes sas. Oson afora tin elipsi dimokratikis diapedagogisis (pao stixima oute pou kseris ti simeni auto- malon kapios sou to sfirikse!) den tha imoun edo na kano dialogo ean den ixa dimokratikes pepithisis. Aloste, esis kamaria mou ekfrazete apolitotites, eno ego -otan ke an ekfrasto- skopevo na ekfraso prosopiki apopsi.
To teleuteo sou sxolio lipon malon faneroni to diko sou morfotiko epipedo SilentLord. Ke min to paris auto os prosopiki epithesi. Mia diapistosi kano mono, stirizomenos se auta pou les.
#17~aris @ 15/4/2005 - 17:51
Αν ας πούμε εγώ στηριχτώ σ' αυτά που γράφεις (και στον τρόπο που τα γράφεις) τότε θα συμπεράνω ότι είσαι για τα πανηγύρια. Εδώ κάνουμε επιστημονική έρευνα. Μελετούμε ένα φαινόμενο πριν το περιγράψουμε και στην ουσία παραθέτουμε τα αποτελέσματα των πειραμάτων μας. Δεν είναι για σένα αυτά Κωστή. Εσύ πρέπει ν' αρχίσεις πρώτα να μαθαίνεις την ελληνική αλφαβήτα και το ότι τα ρήματα τελειώνουν σε ωμέγα.
#18~SilentLord @ 19/4/2005 - 21:51
Καημένε Κωστή....Νομίζεις οτι θίχτηκα απο τα γραφόμενά σου εεε; Θα σου άρεσε βέβαια κάτι τέτοιο,είμαι σίγουρος, μα λυπάμαι που σε απογοητεύω...Φαίνεται πως με έκρινες με βάση τον εαυτό σου και τους ομοίους σου...ΠΟΤΕ δεν θίγομαι εγώ.ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να με προσβάλλει γιατι πολυ απλά δεν δίνω σημασία σε ανθρώπους με νοητική στέρηση!!!
Τέλος, δεν νομίζω να μίλησα για μορφωτικό επίπεδο αλλα για
δημοκρατική διαπαιδαγώγηση , κατι που έχει άμεση σχέση με την πνευματική καλλιέργεια ενός ανθρώπου...Αυτό που δείχνεις να μην καταλαβαίνεις είναι οτι μορφωτικό επίπεδο και πνευματική καλλιέργεια δεν ταυτίζονται.
Μπορεί οι δικές μου απόψεις να διαπνέονται απο απολυτότητα(το μορφωτικό μου επίπεδο θα φταίει), μα στις δικές σου διακρίνω ενα άγχος, μια ανάγκη να δείξεις οτι και καλά, είσαι ο Κάποιος, ο Μεγάλος και Τρανός.Τί να πω; Αν αυτό σε κάνει να νιώθεις λιγότερο ανασφαλής τότε σε καταλαβαίνω...(Θα πρέπει να σε πείραζαν συχνά οταν ησουν μικρός,μόνο έτσι εξηγείται το κόμπλεξ σου) Α και κάτι άλλο, κανείς δεν μου σφηρίζει τίποτα, δεν είμαι φερέφωνο κανενός, μην με συγχέεις με τους ομοίους σου...
#19~x-piral @ 22/4/2005 - 12:15
Κωστή ελληνικά δε ξέρεις να γραφεις?Τι μανία ειναι αυτή με τα γρικλσ? (κατι απο IRC μου θυμίζει)
#20~Costis @ 25/4/2005 - 14:21
Ellinika ksero na grafo poli kala, oxi omos apo ton ipologisti stin doulia mou (to pliktrologio ine mono agglika).
Silent Lord, re karagiozopexti, pou exis valthi na mou fas ola mou ta lunch breaks me ti malakia pou se derni, den exo kanena provlima na me prosvalis, ala mias ke to kanis, kanto kala: opou me katigoris gia kati, vaze ke se isagogika ti akrivos ipa (an ta vris pouthena, vevea!) gia na dikioligis tis apopsis sou.
Thelo na dikso oti ime megalos ke tranos? apo pou to vrikes auto?
Ego ke oi omioi mou? Poioi diladi?
Noitiki sterisi? Apo pou to vrikes auto?
Nomizo sinexizis ton akratito paralogismo sou me avasimes katigories, ke apla tros ton politimo mou xrono.
Exo varethi na asxoloume me ta sxolia sas, afou den exoun tipota na prosferoun stin sizitisi auti. Profanos iste argosxoli, ke den exete tipota kalitero na kanete, ego omos pali exo.
#21~fotisman @ 27/4/2005 - 23:34
Αφού έχεις κάτι καλύτερο να κανεις τι μας πρήζεις τα @@ τόσες μέρες τώρα??? (Μερικοί μερικοί, ευκαιρίες ψάχνουν, το ζητάει η ψυχή τους!!!)
#22~SilentLord @ 4/5/2005 - 23:39
Λοιπόν έχουμε και λέμε...Κωστή εκτός απο κομπλεξικός μου φαίνεσαι οτι είσαι ΚΑΙ ψευτοπαλίκαρο...Ωραία και καλά τα λες ομως αν μας είχες μπροστά σου θα παρακαλούσες γονατιστός να μη σε δείρουμε.....Αντε πήγαινε να γλειψεις τον εργοδότη σου να πάρεις καμιά αυξησούλα και άφησε τους αργόσχολους(που θα σε δείρουν αργά η γρήγορα) στην ησυχία τους...
#23~bugiarda @ 6/5/2005 - 00:17
Και γω γράφτηκα εδώ όπως και ο Κωστής μόνο και μόνο για να δηλώσω ότι απογοητεύτηκα από τις τσαμπουκαλεμένες ανούσιες αστήριτες ηλίθιες απόψεις ξερόλων που μόνο σκοπό εδώ μέσα έχουν δυστυχώς να πουλήσουν μαγκιά και να κατασπαράξουν όποιον τολμήσει (με δημοκρατικό και έξυπνο τρόπο, όπως ο Κωστής)να τους πει ότι ο τρόπος τους είναι λάθος... Τι να πω ρε παιδιά, διαγωνισμό μαγκιάς κάνετε εδώ μέσα; Ωραίο επίπεδο έχετε, δημοτικού! ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Μεγαλώστε ρεεε! Και δείτε ότι ο κόσμος είναι πολύ πιό περίπλοκος και υπάρχουν και άλλα πιό ενδιαφέροντα πράγματα από το να το παίζετε έξυπνοι, να βρίζετε και να κολλάτε ταμπελίτσες "καθυστερημένου" και άλλα τέτοια έξυπνα σε όποιον δεν πάει με τα νερά σας και προσπαθεί να σας πει να είστε πιό συζητήσημοι και λιγότερο απόλυτοι. Ο άνθρωπος σας μίλησε για δημοκρατική έκφραση προσωπικών απόψεων και όλοι σας σκυλιάσατε! Τι να πω, θλίβομαι για το επίπεδο το φτου... Είμαι καινούριος εδώ και πάνω που είχα αρχίσει να διασκεδάζω με κάποια άρθρα εδώ μέσα, είδα και αυτό εδώ και ξενέρωσα απόλυτα... Αποχωρώ ειρηνικά και πάω σε αναζήτηση άλλων διασκεδαστικών αλλά δημοκρατικών ιστοσελίδων που να μην προσβάλλουν τις ευγενικές και δημοκρατικές πεποιθήσεις μου. Αντίο σας και... πέστε να με φάτε τώρα! Τι θα καταλάβετε δεν ξέρω, άλλωστε αμφιβάλω αν σας έκανα να σκεφτείτε έστω και λίγο πόσο κολλημένοι και αντιδημοκρατικοί είστε...φοβάμαι ότι είστε ήδη (από ότι είδα στις άνωθι απαντήσεις σας) πολύ τυφλωμένοι για να δεχτείτε ότι έχετε λάθος. Σας έδωσα υλικό λοιπόν για να με θάψετε, καλή σας διασκέδαση και προσοχή μην καταπιείτε το δηλητήριό σας!
ΑΝΤΙΟ ΟΡΙΣΤΙΚΑ...
#24~aris @ 6/5/2005 - 06:04
Δες εδώ: http://www.ftou.gr/support/support.asp?t=11

Μην τα ξαναλέμε, θα γίνουμε κουραστικοί.
#25~SilentLord @ 6/5/2005 - 22:53
Ρε πως μπλέξαμε!!!!! Πλάκωσαν κι οι δημοκράτες τώρα!!! Μάλιστα....Το απολυταρχικό φτου με τους καθυστερημένους ψευτόμαγκές του καταστέλει κάθε δημοκρατικό άνθρωπο...Τσ Τσ Τσ...Φαντάζομαι είπες αντιο μπουγκιαρντα επειδή πήγες να αυτοκτονήσει έχοντας αντιληφθεί την ματαιότητα της ύπαρξης σου...
#26~bugiarda @ 9/5/2005 - 14:32
Σιγά ρε φίλε, δεν είμαστε και στην βουλή για να χωριζόμαστε σε παρατάξεις! Απλώς μία διαπίστωση κάναμε για το ύφος της συζήτησης που επικρατεί σε αυτό το θέμα, όπου άλλα λέμε, άλλα καταλαβαίνουμε και άμα δεν συμφωνεί ο άλλος μαζί μας τον θάβουμε (χωρίς όμως πρώτα να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι μας λέει). Ομολογώ ότι στράβωσε διότι δεν είδα διάλογο στο συγκεκριμένο θέμα αλλά τσαμπουκαλέματα. Τώρα αν όλα αυτά τα κάνετε υπό μορφή πλάκας, οκ πάω πάσο αλλά το χιούμορ σας δεν το έπιασα σόρρυ.
Τέσπα, όπως πρόσεξες αγαπητέ SilentLord, ζω και δεν θα αυτοκτονούσα για καμία ματαιοδοξία (των άλλων...)! Εδώ γύρω θα τριγυρνάω διότι η ιστοσελίδα έχει και άλλα θέματα που τραβούν την προσοχή μου και ας μην μου άρεσε αυτό εδώ. Χαιρετώ σας!
#27~Petounia @ 30/12/2007 - 08:06
Μία είναι η λύση, τάλκ για την φαγούρα στον κώλο που σας πιάνει, το αντι-φτου ταλκ για όσους τα θέλει ο κώλος τους και δεν μπορούν να αντισταθούν(Έλεος θέματα κοινωιολογικής φύσεως για τα οποία άνθρωποι βάζουν τον επιστημονικό κώλο τους κάτω ακόμα και σε μια ιντερνετική κοινότητα που ο καθείς μας υποβιβάζει, και τα μελετάνε, για τα ίδια θέματα πουλάμε ξερολιά. Θέματα τα οποία ως μικρόβιο μολύνουν πάσης φύσεως "κοινωνικο οργανισμό", κ εμείς αντί να επικεντρωθούμε στα μικρόβια αυτά καθ' αυτά το παιζουμε τσάμπα μάγκες, στηριζόμενοι στον οποιοδήποτε πάσχοντα "κοινωνικό οργανισμό". Τρίζουν τα κοκκαλάκια του Βολταίρου , με κάθε μας επιβεβαίωσή του.)
Υ.Σ.Κάντε έρωτα και όχι πόλεμο, κι ας είναι και ιντερνετικός χαλάλι. και _ σκορδοκαϊλα η κάθε σας καύλα
#28~Annet @ 27/6/2009 - 16:30
Συγχαρητήρια στον Costi και στον bugiarda για τις απόψεις τους και για τον ισορροπημένο λόγο τους!

Για να γράψεις σχόλιο στο άρθρο πρέπει να είσαι μέλος του site και να έχεις κάνει login.